یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران درباره حواشی لغو طرح ترافیک در پایتخت و اجرای طرح شناور شدن ساعات کار ادارات توضیح داد.

محيط اداري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه برگزار شد، گفت: امروز اعضای شورای شهر از ساعت ۷ و نیم بر سر کار و جلسه بودند و موضوعات کرونایی و چگونگی اقدام‌های موثر را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر به چگونگی شناور بودن بودجه در شرایط فعلی پرداخته شد چرا که پیش‌بینی می‌شود ۲۰ تا ۳۰ درصد آن محقق شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شهرداری تهران در اجرای طرح ترافیک با ستاد مقابله با کرونا اختلاف نظر دارد یا خیر، ادامه داد: در جلسه شورای ترافیک تصمیم بر این شد که طرح ترافیک در پایتخت اجرا شود و در آن زمان هیچ اختلافی با ستاد مقابله با کرونا وجود نداشت و شورای ترافیک تصمیم گرفت طرح ترافیک را اجرا کند. اما روز گذشته ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفت که طرح ترافیک در پایتخت لغو شود.

او با اشاره به طرح شناور شدن ساعت کار ادارات در پایتخت، بیان کرد: باید از اجرای این طرح استقبال کرد. این طرح موردپسند در جهان است اما باید به این نکته توجه داشت که شکل کار به گونه‌ای باشد که ظرفیت موجود نیروی کار با میزان ارباب رجوع همخوانی داشته باشد تا مردم در کارهای خود منتظر نمانند.

کد خبر 500333
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha