مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

نماینده ولی‌فقیه در استان‌ همدان با اشاره به اجرای طرح «مواسات» خواستار جلوگیری از موازی‌کاری‌ها در این طرح شد و گفت: ضروری است قرارگاه مرکزی شناسایی افراد نیازمند در همدان تشکیل شود.

نیازمندان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: برای جلوگیری از این‌که در طرح «مواسات»، یک قشر از قلم بیفتد و یک قشر چندین بار مورد حمایت قرار گیرد، نیازمند کمیته شناسایی قوی در استان هستیم و آن‌هم مستلزم حضور مسئولان مختلف از صنعت و معدن، کمیته امداد و تأمین اجتماعی است.

وی با تقدیر از همراهی مردم با ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: همراهی مردم به‌ منظور مقابله با  بیماری کرونا در روزهای گذشته به ویژه در روز ۱۳ فروردین ۹۹، نشان از فرهیختگی و اعتماد آن‌ها به ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

آیت الله شعبانی گفت: ستاد مقابله با کرونا باید تمرکز خود را بر فرهنگ‌سازی و رعایت مسائل بهداشتی قرار دهد، در زمینه ایجاد فرهنگ‌سازی صداوسیما و رسانه‌ها نقش اصلی را بر عهده‌ دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ادامه داد: زحمات خوبی در این خصوص کشیده شده است، اما در ادامه مسیر نیاز داریم این فرهنگ‌سازی‌ها در جامعه انجام شود.

وی بیان کرد: می‌توان از ظرفیت طب سنتی در درمان این بیماری نیز استفاده کرد، طب سنتی تجربه هزار ساله بشر را به همراه دارد و بنابراین مراکز بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا می‌تواند ادعای کسانی که در این حوزه موفق به درمان شده‌اند را موردبررسی و توجه قرار دهند.

آیت الله شعبانی با ذکر حدیثی مبنی بر این‌که هر دردی دارای درمان است، افزود: باید به فکر درمان این بیماری باشیم و امیدواریم خداوند ذهن پزشکان ما را برای حل این مشکل فعال کند و خدمت به بشریت نصیب کادر درمانی ما شود.

وی در ادامه خواستار توجه به شعار سال شد و گفت: درست است مشکلات کرونا نیازمند توجه و اقدام اساسی است، اما این مساله نباید سبب غفلت مسئولان از تولید و توجه به مسائل اقتصادی شود.

کد خبر 500296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha