معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون حدود ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودجه مستقیم از طرف معاونت برنامه‌ریزی برای مقابله با ویروس کرونا تخصیص داده شده است.

ضد عفونی معابر

به گزارش همشهری آنلاین، حامد مظاهریان در این باره اظهار داشت: غیر از این ۲۹ میلیارد تومان، مبالغ بیشتری هم از سوی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق از محل بودجه داخلی خود آنها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مطابق با مفاد تبصره ۱۳ ماده واحده بودجه سال ۱۳۹۸، شهرداری تهران می‌تواند تا سقف چهار درصد از سرجمع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را برای حوادث پیش‌بینی نشده اختصاص دهد، این مبلغ را در بودجه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

مظاهریان درباره آخرین وضعیت بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری بیان داشت: به جز افزایش حدود ۳۰۰ میلیارد تومانی در سقف بودجه و تغییر تعداد تبصره‌ها، تغییرات بنیادی از سوی اعضای شورای شهر در بودجه پیشنهادی شهرداری اعمال نشد.

به گفته وی، اصل بودجه ۹۹ در ۲۰ اسفند ۹۸ تاز سوی فرمانداری تایید شده است. فقط در برخی از مفاد تبصره‌ها فرمانداری نقطه نظراتی ارائه داده که مورد قبول شورا قرار گرفته و برخی هم به هیئت حل اختلاف ارسال شده است.

کد خبر 500285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha