بعد از جدایی کالدرون از پرسپولیس گویا همه آنچه که انصاری فرد در مربی آرژانتینی نمی‌دید دوباره برای همه عیان شده است.

كالدرون

به گزارش همشهری آنلاین بیشتر از دوماه از رفتن گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس از ایران می گذرد. پیرمرد آرژانتینی زمانی که روی نیمکت سرخها قرار داشت بسیار کمتر از آنچه که سزاوارش بود قدر دید و در نهایت با خاطری آزرده کوله بارش را بست و ایران را ترک کرد.

کالدرون که توانسته بود پرسپولیس را بعد از سه قهرمانی در پایان نیم فصل همچنان در صدر جدول نگه دارد قربانی تصمیمات مدیریت قبلی پرسپولیس شد تا حتی نتواند طعم محبوبیت در میان هواداران پرسپولیس را بچشد. او رفت تا شاهکار محمدحسن انصاری فرد با پرداخت 6 میلیاردی رضایتنامه یحیی گل محمدی رکوردی عجیب را در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برساند.

با این همه بعد از جدایی کالدرون از پرسپولیس گویا همه آنچه که انصاری فرد در مربی آرژانتینی نمی دید دوباره برای همه عیان شود و البته تمام رذیلتهای اخلاقی سرمربی آرژانتینی هم این روزها نادیده گرفته شود؛ از ماجرای دلالی تا نسوان اسپانیایی هتل که باعث شده او این روزها با پیشنهادات مختلفی روبه رو شود.

از پیشنهاد جایگزینی او به جای اسکوچیچ در هفته گذشته تا همین امروز که خبر آمده او در یکقدمی نیمکت تیم ملی امارات قرار دارد. 

این بازی روزگار است. کالدرون در ایران به پاس زحماتی که برای سرخ ها کشید لایق قدردانی و احترام بیشتری از آنچه که برایش اتفاق افتاد بود. اما دست قدرت زمانه با او رفتاری کرد تا پیرمرد تنها با آرزوی موفقیت برای شاگردانش ایران را ترک کند. حالا در گوشه دیگری از دنیا او پیشنهاداتش را بررسی می کند و جماعتی در انتظار پاسخ او هستند.در این گوشه دنیا هم همه در به در  به دنبال پاسخگویی انصاری فرد هستند نسبت به ویرانه ای که  از خودش بر جای گذاشت و دست آخر فرار را بر قرار ترجیح داد. 

کد خبر 500239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha