مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: تیم امداد و نجات آتش‌نشانی زنجان مرد ۵۷ ساله را که به درون یک حلقه چاه عمیق آب سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات دادند.

نجات از سقوط در چاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن پناهی یکشنبه ۲۴ فروردین افزود: این مرد در یکی از مزارع روستایی شهرستان سلطانیه استان زنجان به درون یک چاه به عمق حدود ۶۰ متر سقوط کرده و در ۲۰ تا ۲۵ متری گیر افتاده بود.

وی اظهار کرد: در پی تماس با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زنجان، موضوع به آتش‌نشانی و هلال‌احمر شهرستان سلطانیه اعلام شد اما به‌رغم چهار ساعت تلاش بی‌وقفه، موفق به بیرون کشیدن این حادثه‌دیده نشده و از آتش‌نشانی زنجان درخواست کمک کردند.

پناهی تصریح کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ آتش‌نشانی زنجان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد و با ایمن‌سازی محل و رعایت نکات ایمنی درنهایت پس از ۴۰ دقیقه تلاش بی‌وقفه، حادثه‌دیده را بیرون آوردند.

 وی افزود: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به پاس این تلاش‌ها در نجات جان یک انسان از مرگ حتمی، از این اقدام دلیرانه تیم آتش‌نشانی زنجان، قدردانی کرده و نجات گران را مورد تشویق قراردادند.  

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه نیز از نجات معجزه‌آسای این مرد حادثه‌دیده خبر داد و گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و نیاز به نیروهای امدادی در یکی از روستاهای پاسگاه انتظامی قره‌بلاغ بلافاصله فرمانده پاسگاه به همراه گشت خودرویی و نیروهای امدادی عازم محل شد.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده در محل حادثه مشخص شد این فرد در سر مزرعه و در حین بیرون کشیدن لوله آب، کنترل خود را ازدست‌داده و درون چاه سقوط اما در دیواره چاه گیر کرده بود.

وی اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از بیرون کشیدن این مرد از چاه، نامبرده را تحویل اورژانس داده و به‌منظور درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل کردند.

کد خبر 500216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha