شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

پس از تعطیلات نوروزی ، قیمت‌ برخی سیم‌کارت‌ها به دلایل گوناگونی همچون اعلام ارائه سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی با نوسان‌هایی روبه‌رو شده است.

در حال حاضر قیمت‌ها ثبات چندانی ندارند و با هر خبر تازه‌ای، اتفاقات جدیدی روی تابلوی قیمت‌ها رخ می‌دهد.

به گفته‌ یکی از فروشندگان سیم‌کارت‌، قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری کد 0919 کاهش یافته و در حال حاضر به مبلغ 36 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که مهم‌ترین دلیل آن واگذاری زیاد این سیم‌کارت‌هاست. همچنین قیمت کارت شارژهای این سیم‌کارت‌ها از 11 هزار تومان به 9 هزار و 700 تومان کاهش یافته است.

این روز‌ها سیم‌کارت‌های ایرانسل نیز با استقبال زیادی روبه‌رو شده و در بازار به خوبی خرید و فروش می‌شوند. گفتنی است سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به مبلغ 150 هزار تومان و اعتباری آن با احتساب 5 هزار تومان شارژ به مبلغ 10 هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین سیم‌کارت‌های پیام‌رسان ایرانسل با احتساب هزار تومان شارژ به مبلغ 5 هزار تومان فروخته می‌شوند .

یکی از فروشندگان تالیا نیز می‌گوید، سیم‌کارت‌ صفر تالیا در بازار به مبلغ 45 هزار تومان خریداری و 50 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت کارکرده‌ آن نیز به مبلغ 19 تا 20 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

از سوی دیگر بازار سیم‌کارت همچنان شاهد خرید و فروش سیم‌کارت‌هایی است که خریدار آن به دلیل ثبت نشدن نامش در هیچ‌یک از دفاتر اقدام به سوءاستفاده از سیم‌کارت می‌کند.

این در حالی است که مسئولان پیوسته به فروشندگان و خریداران در مورد احتمال سوءاستفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری هشدار می‌دهند.

به همین دلیل منطقی است که خریداران سیم‌کارت حتی اگر قصد دارند برای مدت کوتاهی سیم‌کارت خریداری شده را نزد خود حفظ کنند حتما مراحل قانونی نقل و انتقال سیم‌کارت را در دفاتر رسمی به ثبت برسانند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

کد خبر 50018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز