رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: با ادامه بحران کرونا در کشور، جامعه دندانپزشکی در خطر قرار می گیرد.

دندان پزشکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا ظفرقندی امروز همزمان با روز دندانپزشکی (۲۳ فروردین) افزود: سلامت دهان و دندان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از بخش‌های مهم حوزه سلامت محسوب می‌شود. زیرا هم در ابعاد جسمی و روحی و روانی و هم از نظر مسائل اقتصاد درمان بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه جامعه دندانپزشکی کشور و انجمن دندانپزشکان در سازمان نظام پزشکی و حوزه‌های مختلف تصمیم گیری اثرگذاری بالایی دارند، ادامه داد: همکارانمان در رشته‌های مختلف دندانپزشکی خدمات باکیفیتی را به بیماران ارائه می‌دهند که این مهم با تلاش فراوان و گذشت زمان حاصل شده است.

ظفرقندی گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در ایران به گونه‌ای است که حتی از کشورهای همسایه هم برای دریافت خدمات به کشور ما مراجعه می‌کنند. جامعه دندانپزشکی ما در حوزه تولید علم هم پیشتاز است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به اینکه سال گذشته جامعه دندانپزشکی کشور رتبه ۱۴ را در دنیا به لحاظ تولید علم کسب کرد، افزود: درمجموع شرایط خوبی را در حوزه دندانپزشکی داریم اما با توجه به شیوع کرونا در کشور، همکاران دندانپزشک ما در خطر قرار دارند که با رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم و همکارانمان امیدواریم حداقل آسیب‌ها را در این زمینه داشته باشیم.

کد خبر 500111

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha