پیکر مطهر سرباز «محمدمهدی مرادی‌ نوروزآبادی»، مامور مرزبانی مهران که جمعه ۲۲ فروردین حین درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسیده بود، شنبه ۲۳ فروردین در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پیکر مطهر سرباز شهید هنگ مرزی مهران در استان ایلام به‌ نام «محمدمهدی مرادی نوروزآبادی» در درگیری با اشرار مسلح امروز در مزار مطهر شهدای کرمانشاه با حضور امیر جعفری، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب نراجاو، کارکنان ستاد قرارگاه، فرماندهان و کارکنان سایر قوای مسلح استان کرمانشاه تشییع شد.

بر اساس این گزارش، روز جمعه ماموران مرزبانی مهران که در حال گشت‌زنی در حوزه مرزی برای تامین امنیت بودند، متوجه ۲ نفر حین قطع کردن کابل‌های برق شدند که پس از اخطار، سارقان به محض رویت مامورین تیراندازی کردند و مامورین مرزبانی با پاسخی قاطع و مسلحانه یکی از سارقین را مجروح کردند و دیگری متواری شد.

متاسفانه در این درگیری، سرباز محمدمهدی مرادی‌ نوروزآبادی فرزند محمد، پایه خدمتی آبان ۹۸، مجرد، اهل و ساکن کرمانشاه بر اثر اصابت گلوله سارقین مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 499946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha