شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

شهردار سبزوار در پی بارش‌های شدید بامداد شنبه ۲۳ فروردین و خطر وقوع سیلاب در این شهر، وضعیت اضطراری اعلام کرد.

بارندگی در سبزوار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید علی کوشکی گفت: با توجه به پرشدن سیل بند شمال غربی شهرستان سبزوار و سرریز شدن آن هم اکنون تمامی نیروهای خدمات شهرداری در پی مهار سیلاب هستند.

وی افزود: تمامی نیروهای خدمات شهری و ترافیکی، مدیران و کارکنان شهرداری و واحدهای آتش ‌نشانی در حالت آماده باش کامل هستند.

کوشکی ادامه داد: تمهیدات لازم با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سبزوار برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر و معابر عمومی فراهم شده است.

شهردار سبزوار گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارندگی با سازمان آتش‌نشانی این شهر به شماره ۱۲۵ یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره‌های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

هلال احمر سبزوار به حالت آماده باش درآمد

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و همچنین آغاز بارندگی‌های شدید از بامداد امروز ۲۳ فروردین نیروهای هلال احمر این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

محمد علی جباری افزود: ۲ تیم امدادگر و نجاتگر هلال احمر در شهر سبزوار و ۱۵ امدادگر در سه پایگاه امداد و نجات این شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی در وضعیت آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به آماده بودن تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهرستان سبزوار ادامه داد: شهروندان در صورتی که به کمک نیاز داشتند با سامانه ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.  

براساس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، بارندگی در این استان ادامه  دارد و از فردا در بیشتر نواحی استان گسترش می‌یابد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

کد خبر 499908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha