شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

آمریکا که تاکنون نتوانسته برای ادعای "دخالت ایران در یمن" دلایل مستندی ارائه کند، این بار با وعده پول به دنبال اثبات ادعای خود افتاده است و برای اطلاعات در رابطه با آنچه "فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در یمن" خوانده شده، جایره ۱۵ میلیون دلاری در نظر گرفت.

آمريكا - ايران

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: در همین رابطه سفارت آمریکا در یمن در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد: کسانی که درباره فعالیت سپاه پاسداران ایران در یمن اطلاعاتی بدهند جایزه مالی ۱۵میلیون دلاری دریافت خواهند کرد.

سفارت واشنگتن اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه "جایزه برای تحقق عدالت" به کسانی که اطلاعاتی در رابطه با شبکه های قاچاق وابسته به سپاه پاسداران ایران در یمن بدهند جایزه ۱۵میلیون دلاری درنظر گرفته شده است.

سفارت آمریکا به جزئیات این برنامه نپرداخته است و طرف های یمنی نیز تاکنون واکنشی به این مساله نداشته‌اند.

آمریکا، عربستان و دولت مستعفی یمن پیش از این بارها ایران را به حمایت های مالی و تسلیحاتی از یمن متهم کرده‌اند و در این راستا چندین بار دست به پرونده سازی جعلی علیه جمهوری اسلامی ایران زده اند.

مقامات کشورمان همواره ادعای دخالت ایران در یمن را رد کرده و بر حل بحران یمن از طریق راه حل مسالمت آمیز و گفت وگوی یمنی-یمنی تاکید می‌کنند.

کد خبر 499892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی RO ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 5
    آمریکا غلط زیادی می‌کنه جلادان آمریکا وآلسعود جنایتکار مانندعصرفرعون برروی خون زنها وبچه های مظلوم یمن شنا می کنند سر دامداران آمریکا تروریست‌ها ی واقعی هستند
  • یعثوب کریم زاده IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    4 4
    امریکا روز به روز غلط اضافه میخوره اون جایزه هم ببره بده مردم کارتن خواب خودش یک بار حضرت امام خمینی ره فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواندبکند
  • دلفان IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    3 3
    آمریکا و چاکرهای دست به سینه آنها مانند آل سجود بی شرافت و بی غیرت که دلارهای نفتی اونا را آدم کرده خیلی غلط می کنند که بخواهند در باره ایران چیزی بگویند ! سعودی ها و نیروهای ائتلاف ۵ سال است که با همه امکانات به حوثی ها حمله کردند اما هیچ غلطی نکردند و الآن به خواری افتادند آنها با فرافکنی می خواهند که ناکامی و شکست خود را به گردن ایران بندازند تا مقداری از خواری مفتضحانه خود را در نظام جهانی توجیه کنند !!