مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران اعلام کرد: طرح رزرو صندلی اتوبوس‌های دربستی این شرکت از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه اجرایی می‌شود.

اپليكيشن به همراه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود ترفع در این باره گفت: از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه دوسوم کارمندان باید به محل کار روند به همین منظور در جلسه بررسی راهکارهای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شرکت واحد، طرح رزرو صندلی‌های اتوبوس بررسی شد.

وی افزود: از روز شنبه طرح رزرو صندلی‌های شرکت واحد از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی بصورت آزمایشی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران ادامه داد: شهروندان می‌توانند با نصب برنامه «به همراه» صندلی اتوبوس خود را رزرو کنند تا از این طریق بتوانیم با واگذاری و ارائه صندلی‌های محدود طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس را اجرا کنیم.

ترفع خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح به هیچ عنوان از ناوگان اتوبوسرانی بخش عمومی و خصوصی استفاده نمی‌شود و این ناوگان به مانند گذشته به سرویس‌دهی خود ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: ناوگان به کارگیری شده در برنامه رزرو اتوبوس (به همراه) از ناوگان اتوبوس‌های دربستی و سرویس شرکت‌هایی است که بنا به هر دلیلی دیگر سرویس‌دهی به شرکت‌ها ندارند.

ترفع در ادامه به جزییات طرح رزرو صندلی‌های اتوبوس اشاره کرد و گفت: در آغاز اجرای این طرح بخشی از خطوط ثابت پر مسافر به این طرح اختصاص داده می‌شود و در ادامه بر اساس بازخورد و استقبال شهروندان درباره شکل گسترده پوشش آن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گفته وی، پس از ثبت اطلاعات مسافران تعداد مورد نیاز اتوبوس‌ها تامین و همچنین نسبت به آموزش رانندگان اتوبوس برای کار با برنامه «به همراه» انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران یادآور شد: با اجرایی شدن طرح رزرو صندلی اتوبوس‌ها از تراکم جمعیت جلوگیری می‌شود.

کد خبر 499542
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha