مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بارش برف در قسمت شمالی استان به ویژه گردنه‌ها تردد خودروها را کُند کرد.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی پنج‌شنبه ۲۱ فروردین بیان کرد: بارش برف در قسمت شمالی استان همدان از ساعت ۵ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت حوالی ۵/۸ ادامه داشت و گردنه‌های دخان و اوج، جاده قدیم همدان- تهران پوشیده از برف شدند.

وی اضافه کرد: بارش برف همراه با برودت هوا موجب یخ بستن سطح جاده شده که به علت لغزندگی جاده، تردد بدون استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر نبود بنابراین شمار زیادی از خودروها به علت نداشتن زنجیر چرخ نتوانستند از گردنه دخان و آوج عبور کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: تیم‌های راهداری اقدام به پخش شن و نمک در سطح جاده کرده و هم اینک بدون استفاده از زنجیر چرخ تردد در گردنه‌های پوشیده از برف این استان امکان پذیر است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: با توجه به خیس و لغزنده بودن جاده‌ها از رانندگان انتظار می‌رود با سرعت مطمئنه تردد کنند. رانندگان برای تردد از جاده‌های کوهستانی و سخت گذر باید تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به کاهش میزان ترددها به علت شیوع کرونا و تعطیلی روز پنجشنبه، سانحه ای در جاده های برون شهری این استان رخ نداده است.

کد خبر 499498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha