مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: به علت جاری شدن سیلاب در اثر بارندگی در استان به تعدادی از راه ها خسارت وارد و برخی از جاده‌ها نیز بسته شد.

سیلاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود شاکری شمسی پنج‌شنبه ۲۱ فروردین افزود: به تعدادی از قنات‌ها، راه‌های بین مزارع، زمین‌های باغی و مزورعی خسارت وارد شد و میزان خسارت‌ وارده پس از اعلام فرمانداری‌ها در روزهای آتی مشخص می‌شود.

وی اظهار کرد: در برخی مناطق شاهد بارش‌های رگباری و تگرگ بودیم که خسارات زیادی به باغ ها و شکوفه‌های درختان وارد شد که میزان خسارت وارده هنوز برآورد نشد.

این مسئول ادامه داد: یک خانواده چهار نفری در جاده چک چک اردکان گرفتار سیل شدند که  از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر پدر و مادر خانواده نجات یافتند، یک کودک ۱.۵ ساله فوت کرد و فرزند دیگر خانواده مفقود است.

همچنین کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد امروز گفت که در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی با ۲۷.۵ میلیمتر در ایستگاه باران سنجی هفتهر میبد به ثبت رسید.

سید عباس میرحسینی افزود: در میبد، اسلامیه، دره زرشک، اردکان، رباط پشت بادام، مغستان اکبر، مزرعه آقا میرها به ترتیب  ۱۱.۳، ۱۰.۶، ۱۲، ۱۵.۴، ۱۲.۴، ۱۱.۷ و ۱۹ میلیمتر بارندگی گزارش شد.

کد خبر 499476

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha