مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: ویژه‌برنامه‌های این سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری آنلاین، سعید خال روز پنجشنبه همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) افزود: همه ساله به مناسبت این روز بزرگ مراسم‌ خاصی در نقاط مختلف بهشت زهرا(س) برگزار می‌شد که امسال به دلیل شرایط استثنایی حاکم بر جامعه تمامی این برنامه‌ها لغو شده است.

وی با بیان اینکه درهای بهشت زهرا(س) نیز به صورت محدود باز است، افزود: در نواحی یک و ۲ بهشت زهرا (س) که مربوط به قطعات قدیمی می‌شود فقط ٢ در باب الشهدا و باب الزهرا (س) برای ورود و خروج باز است.

خال یادآور شد: در بخش قطعات جدید نیز فقط در باب الحوائج برای ورود و خروج باز است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: توصیه ما در شرایط کنونی به شهروندان محدودیت حضور در بهشت زهرا(س) است، همکاری شهروندان در اجرای نکات بهداشتی و همکاری با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا می‌تواند تا حد زیادی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) خاطرنشان کرد: مردم تهران روز نیمه شعبان نیز باید مانند پنجشنبه آخر سال از حضور در بهشت زهرا(س) خودداری کنند تا شاهد هیچ‌گونه تجمع جمعیت در این شرایط خاص نباشیم.

خال در پایان از مردم تهران خواست حتی برای برگزاری مراسم خاکسپاری نیز به صورت محدود و با حداقل نفرات در بهشت زهرا(س) حضور یابند.

وی ادامه داد: سازمان بهشت زهرا(س) از زمان شیوع ویروس کرونا برای مقابله با آن تمامی سطوح و معابر را به صورت روزانه گندزادیی و ضد عفونی می‌کند همچنین تمامی خودروهای حامل متوفایان نیز به صورت مستمر گندزدایی می‌شوند.

کد خبر 499475

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha