پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی فرمانداری بروجرد گفت: ۲۰ کارگاه تولیدی که به دلیل مشکلاتی مالی تحت مالکیت بانک‌ها قرار گرفته‌اند در سال جاری به چرخه تولید باز می‌گردند.

صنعتی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد گودرزیان پنج‌شنبه ۲۱ فروردین در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در راستای تحقق شعار جهش تولید  ۲۰ واحد تولیدی، صنعتی که به دلیل قرار گرفتن در مالکیت بانک‌ها غیرفعال شده‌اند در این شهرستان احیا خواهند شد. همچنین پارسال نیز ۲۰  واحد صنعتی راکد این شهرستان در راستای تحقق شعار رونق تولید احیا شد.

وی افزود: از جمله این واحدها که زمینه اشتغال بیش از ۱۶۰ نفر را فراهم کرده  کارخانه زمان کار، جلوگیری از تعطیلی زاگرس خودرو و تولید ۱۲۰دستگاه خودرو، کاشی جم، کارخانه پلاستیک‌سازی و کارتن‌سازی بودند.

این مسئول بیان کرد: در سال ۹۹ نیز پیگیری و اقدامات لازم برای احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد انجام می‌شود. از جمله این کارخانه‌ها، احیای سامان کاشی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه نساجی و حمایت لازم از این واحدهاست که یک برند در کشور به‌شمار می‌روند.

رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد اضافه کرد: تلاش شده تا با احیا واحدهای راکد که در سال‌های اخیربا مشکلاتی مواجه شده‌اند ضمن احیا این واحدها در زمینه جهش تولید  و اشتغال مجدد کارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

به گفته وی سیاست جدید فرمانداری بروجرد رفع مشکلات واحدهای صنعتی بزرگ این شهرستان که درسال‌های اخیر دچار رکود و تعطیلی شده‌اند و به زودی تدابیر لازم برای احیا کارخانه‌ها و سنگبری‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 499461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha