مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: گشت مشترکی شامل مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و بهداشت به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی در این شهرستان فعال است.

پلمب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی کریمی افزود: صنوف و واحدهای تجاری شهرستان شاهرود باید مصوبه‌ها و دستورالعمل‌های صادره ستاد مقابله با کرونا را موردتوجه قرار داده و با رعایت موارد بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

وی گفت: رعایت نکات بهداشتی، ایمنی و کاهش تجمعات انسانی ضروری است، شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران به قوانین وضع‌شده احترام گذاشته و با خانه ماندن زمینه‌های شکست این ویروس را فراهم کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، استان سمنان از کاسبان صنوف غیرضروری خواست با احترام به قوانین از فعالیت امتناع کنند تا با پلمب مغازه‌های خود روبرو نشوند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در حفاظت از امنیت و سلامت مردم و برخورد با متخلفان جدی بوده و استمرار گشت‌های مشترک را در دستور کار خود دارد.

شهرستان ۱۵۰ هزارنفری شاهرود دارای بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می‌پردازند.

کد خبر 499438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha