نمایشگاه «لبخندِ زمین» با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان برگزار می‌شود.

نمایشگاه لبخند زمین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: در راستای ایجاد ایام خوش برای کودکان در زمان خانه‌نشینی برای مقابله با ویروس کرونا نمایشگاه «لبخندِ زمین»  با مشارکت استودیو عروسک نیلشید در سال جهش تولید برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه در بردارنده عروسک‌هایی خواهد بود که از هر جنس و ابعادی به مفهوم «لبخندِ زمین» اشاره داشته باشد.

محمدی ادامه داد: بر اساس این فراخوان، انتخاب مواد و ابعاد در ساخت عروسک‌های «لبخندِ زمین» برای علاقه‌مندان آزاد است و موادی که برای ساخت این عروسک‌ها استفاده می‌شود باید از پارچه، چوب، پاپیه‌ماشه، انواع خمیر مجسمه، گل، گچ و ترکیبی از مواد در دسترس و به‌ویژه طبیعی و دوست‌دار طبیعت باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ فرصت دارند تا عکسِ‌ عروسک‌های خود را به شماره واتس‌اپ ۰۹۹۱۲۴۷۸۷۶۷ ارسال کنند. نمایشگاه عروسک‌های «لبخندِ زمین» پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی‌شدن شرایط جامعه برگزار و تاریخ آن نیز در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 499430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha