استاندار کرمان با تبریک زادروز حضرت ولی‌عصر (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت:مجاهدت‌های مخلصانه سربازان گمنام امام زمان در تأمین امنیت استان و کشور، زیربنای توسعه است.

وزارت اطلاعات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  دکتر محمدجواد فدایی در پیامی نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

استاندار کرمان در این پیام میلاد منجی موعود حضرت مهدی (عج) را نویدبخش عدالت، امید و صلح برای عدالت‌طلبان و آزادی خواهان در جهان دانست و افزوده است: «این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری گردیده، تأکید بر تلاش این سربازان برای تأمین امنیت، عدالت و امید و آرامش در جامعه است و از مجاهدت‌های مؤمنانه و مخلصانه این عزیزان در تأمین امنیت استان و کشور که زیربنای توسعه است تقدیر می‌نمایم. »

فدایی در این پیام خاطرنشان کرده است: «نیمه شعبان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در خانه می‌مانیم و جشن‌های نیمه شعبان را در خانه برگزار می‌کنیم تا ضمن کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس، قدردان تلاش حافظان سلامت باشیم. »

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان ماه شعبان و به‌ویژه میلاد امام زمان را فرصتی برای انس بیشتر با خداوند و خواندن دعاهای وارده از ائمه معصومین (ع) و تدبر در آن‌ها دانست تا به مدد الهی، همراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان بر بیماری کرونا ویروس فائق آییم.

استاندار کرمان در پایان این پیام آورده است: «فرارسیدن زادروز مسعود یگانه منجی عالم بشریت، حضرت حجت بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، رئیس‌جمهوری محترم، مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم نجیب استان کرمان و روز سربازان گمنام امام زمان را به سخت‌کوشان وزارت اطلاعات، به‌ویژه مدیران و کارکنان محترم اداره کل اطلاعات در استان کرمان تبریک عرض نموده، از درگاه پروردگار عدالت‌گستر، تعجیل در ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) و سرافرازی مسلمانان و مستضعفین جهان و اقتدار و سربلندی بیش‌ازپیش کشور عزیزمان ایران را مسئلت دارم. »

کد خبر 499427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha