مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از پرداخت مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی خبر داد و گفت: مبلغ ۴۶۹ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در استان بوشهر پرداخت شده است.

مطالبات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پرویز رمضانی افزود: در راستای حمایت از حوزه سلامت استان با توجه به تأمین اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۶۹ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد از جمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، فیزیوتراپی، مطب‌های پزشکان عمومی و متخصص و درمانگاه‌های سطح استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های مداوم مدیرعامل سازمان در تأمین و اختصاص منابع برای پرداخت به مؤسسات طرف قرارداد علاوه بر تسویه حساب کل مطالبات سال ۹۷ مؤسسات خصوصی و دولتی غیر دانشگاهی، مطالبات سال ۹۸ بیمارستان‌های دانشگاهی و بیمارستان‌ها و مراکز غیر دانشگاهی تا آبان ماه و داروخانه‌ها تا آذرماه پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: امید است این روند پرداخت‌ها بر ارتقا کیفیت خدمات به بیمه شدگان سازمان مؤثر باشد. همچنین به‌منظور کاهش ترددها و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، اعتبار قرارداد مؤسسات درمانی با بیمه سلامت بدون نیاز به مراجعه تا پایان خردادماه ۹۹ تمدید شده است.

این مسئول تاکید کرد: داروهایی که نیاز به تأیید پرونده در سیستم اینترنتی دارد به صورت خودکار تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده و بیمه شدگان می‌توانند پس از تجویز پزشک برای دریافت داروی خود به داروخانه‌ها مراجعه نمایند و نیازی به حضور در ادارات بیمه سلامت نمی‌باشد.

کد خبر 499426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha