فرمانده انتظامی استان ایلام از اعمال قانون ۵۰۷ دستگاه خودرو در ایلام خبر داد و گفت: این خودروهای متخلف برابر دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی به مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه پلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین عزیزان سخت‌کوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

 وی گفت: پلیس پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی با استفاده از سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خودروها و رانندگان متخلفی را که به این قانون پایبند نبوده‌اند، اعمال قانون کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس تا پایان این طرح با خودروها و رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، از ابتدای این طرح علاوه بر اعمال قانون ۵۰۷ دستگاه خودرو، ۵۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و ۶ هزار و ۵۴۸ خودرو به شهرهای محل سکونت خودشان عودت داده شدند.

سردار یاری تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و تلاش مضاعف تا ریشه‌کنی این ویروس در کنار مردم خواهد ماند و به آنان خدمات ارائه می‌کند و دراین‌بین باکسانی که بخواهند امنیت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند بدون هیچ اغماضی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 499418

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha