رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد شهرستان دامغان گفت: تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در سال ۹۸ در این بخش به افراد واجد شرایط پرداخت شد.

اشتغالزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی رومنانی بیان کرد: سال ۹۸، از محل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در بخش امیرآباد دامغان، ۱۱۸ فرصت شغلی برای مددجویان فراهم‌ شد.  

وی ادامه داد: این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری، پرورش دام و طیور، کارگاه‌های تولیدی، خرید خودرو و مشاغل شده است که سبب ایجاد درآمد پایدار می‌شود.  

رومنانی افزود: استفاده از راهنمایی کارآفرینان برای مساعدت شغلی، معرفی خیران اشتغال، هدایت شغلی و ارائه تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال، همواره در دستور کار قرار دارد.  

وی اظهار کرد: خودکفایی مددجویان با اعطای تسهیلات و مساعدت، همواره در دستور کار کمیته امداد قرار دارد که در این طرح، افراد از شرایط کار بهره‌مند می‌شوند و در نهایت می‌توانند با کسب درآمد به خودکفایی برسند.  

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد دامغان اضافه کرد: کمیته امداد پس از اعطای تسهیلات، با حمایت از مددجویان تا رسیدن به شرایط درآمدزا و تامین معیشت زندگی، حامی و پشتیبان آن‌ها خواهد بود.

بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان، دارای ۸۴ روستا در ۹۰ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان است که بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.

 ۸۱۰ خانوار از بخش امیرآباد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

کد خبر 499289

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha