مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: اعضای شورای شهر با ارائه پیشنهادهایی بر حمایت از اصناف و بازگشایی آنها تاکید کردند.

تعطیلی اصناف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، «حمیدرضا قمی» افزود: سه سناریو برای اقدام حمایتی از اصناف و مشاغل یزد از سوی شورا دنبال می شود؛  شورای شهر یزد در نشستی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای بازگشایی محل‌های کسب و کار و تدوین پروتکل‌های بهداشتی در این مورد اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: فضای کسب و کار، تحمل و کشش تعطیلی را بیش از این ندارد. اصناف یزد به دلیل وضعیت مالی در شرایط فعلی ممکن است دوام نیاورند و به لحاظ اقتصادی آسیب جدی خواهند دید.

سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت در این شرایط اظهار کرد: به نظر می‌رسد دوره طولانی برای بحران کرونا داشته باشیم بنابراین ناچاریم تدابیری اتخاذ کنیم تا همزیستی برای این دوره و دوره پساکرونا داشته باشیم و آسیب‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.

وی عنوان کرد: شورای شهر بر همکاری سازمان‌های مردم نهاد، هیات‌های مذهبی و دستگاه‌های مرتبط در حمایت از اصناف تاکید دارد. بازگشایی اصناف از ۲۳ فروردین پیش بینی شده، بنابراین لازم است پروتکل‌های بهداشتی در این خصوص ارائه شود تا ضمن کنترل و مهار ویروس کرونا، آسیب‌پذیری اصناف را نداشته باشیم.

قمی اظهار کرد: این موضوع باید به نحوی باشد که نه اصناف به طور مطلق تعطیل باشند و نه همه صنوف به یکباره بازگشایی شوند و انفجار ایجاد شود.

کد خبر 499265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha