چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

بارش برف همراه با کولاک و یخبندان که از دوشنبه هفته جاری در خلخال آغاز شده در بیستمین روز از فصل بهار نیز در این منطقه ادامه یافت و موجب یخبندان معابر شهر و راه‌های ارتباطی شد.

اب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرامرز فرض‌الله‌پور، رئیس اداره هواشناسی خلخال در استان اردبیل گفت: از زمان آغاز بارش‌های دور جدید برف و در شب گذشته و قبل از ظهر امروز بیش از ۷ سانتیمتر برف در شهر خلخال باریده و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی و گردنه‌های بلند منطقه بیشتر گزارش شده است.

وی افزود: دمای هوای صبح امروز خلخال به ۵ درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با سردترین زمان پیش از ظهر دیروز ۳ درجه سردتر شده است.

فرض‌الله‌پور از بارش بیش از ۳۸ میلیمتر برف و باران از آغاز بارندگی‌ها در هفته جاری در خلخال خبر داد و اظهارداشت: پایداری هوای سرد در این موقع از فصل بهار کم‌سابقه بوده و احتمال سرمازدگی سردرختی درختان میوه به بار نشسته در مناطق نیمه‌گرمسیری منطقه را افزایش می‌دهد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال گفت: بارش برف همراه با کولاک ناشی از وزش باد با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت در شهر و برخی از مناطق تابعه این شهرستان ادامه داشته و با توجه به وجود رطوبت ۷۵ درصدی در هوا و فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه ناپایداری هوا و بارش‌ها تا فردا ادامه دارد.  

کد خبر 499257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha