اعضای قرارگاه محرومیت زدایی شهید «هادی طارمی» این روزها سرگرم تهیه و توزیع سبد موادغذایی و پروتئینی بین خانواده بیماران بهبودیافته کرونایی یا تحت درمان منطقه۱۸ هستند و در کنار این برنامه جهادی توانسته اند ۳۰جهیزیه کامل برای نوعروسان نیازمند آماده کنند.

منطقه ۱۸

همشهری آنلاین/ مریم قاسمی: قرارگاه محرومیت زدایی شهید «هادی طارمی» در محله های شادآباد و ۱۷شهریور تشکیل شده و همان طور که از عنوان این قرارگاه مردمی برمی آید، کار اصلی این گروه جهادی، محرومیت زدایی و حمایت همه جانبه از خانواده های محروم و نیازمند با شعار «هم محلی تنها نیستی» است. اما از اواخر سال گذشته که کشور با بحران جدی در زمینه بیماری کرونا مواجه شد، بخشی از فعالیت این گروه به مقابله با شیوع این بیماری اختصاص پیدا کرده است.

«عیسی بیگدلی» مدیر اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۸ با اشاره به فراوانی تعداد تشکل ها و گروه های خودجوش و جهادی در این محدوده از جنوب شهر می گوید: «یکی از این پایگاه های مردمی تاثیرگذار منطقه۱۸، قرارگاه محرومیت زدایی شهید طارمی است که از اقشار مختلف از جمله کاسب، دانشجو، طلبه، پزشک، دانش آموز، مهندس، معلم و بانوان خانه دار تشکیل شده است. جالب اینکه در این مدت کم که از سال نو می گذرد، این قرارگاه جهادی توانسته برای ۳۰دختر دم بخت که خانواده کم درآمدی دارند، جهیزیه ساده، اما آبرومندی تهیه کند تا بتوانند هرچه زودتر زندگی مشترک خود را در سال جدید آغاز کنند.»
وی به دیگر اقدامات خیرخواهانه قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید طارمی اشاره و عنوان می کند: «تهیه و توزیع بسته های غذایی و مواد پروتئینی بین خانواده های بهبودیافته یا بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها از جمله کارهایی است که با هدف برطرف کردن ضعف بدنی و بالابردن قدرت ایمنی بدن این افراد و اعضای خانواده آنها انجام می شود. ضمن اینکه هر روز ۷۰۰بطری آبمیوه تازه پرتقال و هویج بین بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های شهید فیاض بخش و شهدای یافت آباد توزیع می شود.»

کد خبر 499228
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha