مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به تعطیلی‌ نیمه‌شعبان ورود خودروهای غیربومی به استان مرکزی ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده تخلف، اقدام قانونی را انجام می‌دهد.

تردد ممنوع

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، بهروز اکرمی در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روز نیمه‌شعبان در راستای مقابله با کرونا توزیع نذورات مردم به طور عمومی و برگزاری هرگونه جشن به مناسبت این ایام در استان اکیداً ممنوع است.

وی افزود: بنا به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی فعالیت تمامی ادارات استان مرکزی از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ عصر است و تمامی کارکنان باید به لوازم بهداشتی مانند ماسک و دستکش مجهز باشند و نکات لازم را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلی دو روزه نیمه‌شعبان در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین محدودیت‌های ترافیکی مانند ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در شهرهای استان اعمال می‌شود و فقط امکان تردد خودروها در مواقع خاص و برای انجام کارهای ضروری وجود دارد.

اکرمی گفت: همچنین تمامی مراکز تفریحی استان در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه تعطیل است و به مردم تاکید می‌شود که در منازل بمانند و پلیس در صورت مشاهده سفرهای غیر ضروری درون‌شهری اعمال قانون می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: در دو روز تعطیل آخر هفته سوم فروردین فعالیت تمامی صنوف به جز لیست اعلام شده از سوی اتاق اصناف استان مرکزی مانند سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و… ممنوع است.

کد خبر 499219
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha