یکی از فعالیت های جهادی که در روزهای کرونایی آوازه اش در همه محله های شمیران پخش شد، فعالیت 24ساعته گروه امداد، نجات و جهادی اهالی شمیران است.

تولید ماسک

همشهری آنلاین / زهرا کریمی : «جلال فخرا» مجری فعالیت های جهادی و مردمی اهالی شمیران درباره حضور جوانان در این ستاد مردمی می گوید: «خدا همه جوانان باغیرت ما را حفظ کند؛ جوانانی که از جان خود گذشته و پا به میدان مبارزه با این بیماری گذاشته اند. در این گروه جهادی از اقشار مختلف جوانان، مسجدی ها، هیئتی ها، ورزشکاران، مداحان، اصناف، فرهیختگان، علمداران،  جوانمردان، پهلوانان و سفره داران به ما دست یاری دادند. آنها به 3گروه حامیان، بانیان و خادمان تقسیم شده اند. شهرداری های مناطق یک، 2 و 3 تهران، سازمان هلال احمر، بسیج مناطق، آتش نشانی و وزارت بهداشت از ما حمایت کردند تا بتوانیم فعالیت شبانه روزی داشته باشیم.

بانوان و آقایان جوان با مهارت و توانایی هایشان در بخش تولید ماسک و کاورهای یک بار مصرف برای کادر پزشکی، ضدعفونی معابر و سایر فعالیت ها بسیار موفق عمل کرده اند. هدف از تشکیل چنین ستاد مردمی حذف همه فعالیت های خیرخواهانه مردمی و موازی کاری در منطقه شمیران بود. اکنون این گروه امداد، نجات و جهادی در ۵۰ نقطه شمال تهران از محدوده غرب محله ونک و فرحزاد، شرق محله لویزان و جنوب محله قلهک در حال کار و فعالیت هستند. همه با هم همدل و همراه با ارائه خدمات باکیفیت امید به شکست ویروس کرونا داریم.»

کد خبر 499202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha