مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: در سال گذشته ۲۲۷۷ مورد بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت در استان همدان انجام شد.

نازل‌های عرضه سوخت

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، محمد مددی اظهار کرد: نازل‌های موجود در جایگاه‌های سوخت در استان همدان، هرساله به‌منظور صحت عملکرد مورد بازرسی قرار می‌گیرد که سال گذشته نیز با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: بررسی فنی و آزمون این نازل‌ها در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کننده و تأمین سلامت مردم انجام می‌شود، افزود: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به‌صورت دوره‌ای توسط کارشناسان اداره کل استاندارد همدان موردبررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان همدان بیان کرد: بعد از انجام بازرسی، درصورتی‌که صحت عملکرد نازل مشخص شود، در پنج نقطه از نازل موردنظر کار پلمب و نصب برچسب انجام آزمون دوره‌ای انجام می‌گیرد تا برای افراد نیز قابل‌مشاهده باشد.

مددی اضافه کرد: در صورتی‌که عدم صحت عملکرد نازل سوخت نیز مشخص شود تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت آن ممانعت خواهد شد البته در صورت وجود نقص همان لحظه در محل رفع می‌شود.

وی ضمن این‌که از رانندگان خواست در حین سوخت‌گیری به برچسب استاندارد روی نازل سوخت توجه داشته باشند، افزود: شهروندان اعتراض و شکایت‌های احتمالی خود را در این مورد به اداره کل استاندارد همدان از طریق شماره ۱۵۱۷ اطلاع دهند.

کد خبر 499200

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha