چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۳ منطقه پرخطر انتشار ویروس کرونا در این شهرستان توسط مجریان بهداشتی شناسایی و مشخص شده است.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاکاوند افزود: ۳ منطقه پرخطر انتشار ویروس کرونا در این شهرستان توسط مجریان بهداشتی شناسایی و مشخص شده است. همچنین به منظور شناسایی بیشتر مبتلایان به ویروس کرونا مرکز۱۶ ساعته در درمانگاه شهید باهنر بروجرد راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این ایستگاه شناسایی مبتلایان به ویروس سرعت بیشتری گرفته و هم اکنون ۲ محله قآنی و انتهای خیابان ۳۰ متری و همچنین روستای فلک الدین به عنوان مناطق پرخطر شناسایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: پیش‌بینی شده بود که انتشار ویروس کرونا به پیک خود برسد و بدون شک اینگونه که شاهد افزایش آمار مبتلایان و رسیدن به وضعیت قرمز هستیم قطعا آخر فروردین پیک بیماری در بروجرد است.

این مسئول بیان کرد: باید توازنی بین بیماریابی، بستری، امکانات و تجهیزات بیمارستان و توانمندی نیروها و کادر پرستاری و پزشکی باشد. همچنین همه مسائل پیرامون بیماری کرونا مطرح می‌شود و در اختیار مسوولان استانی و شهرستانی قرار داده می‌شود تا بهترین تصمیمات و برنامه ریزی‌ها را برای مهار این بحران اتخاد شود.

کاکاوند تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم جز برای کارهای ضروری از منزل با رعایت نکات بهداشتی خارج نشوند.

کد خبر 499181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha