مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران این استان مبنی بر وقوع احتمالی سیلاب در منطقه سیستان ۲۲ تیم امدادی این شرکت در آماده‌باش کامل هستند.

برق

به گزارش همشهری آنلاین، خلیل عوض‌زاده چهارشنبه ۲۰ فروردین در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۱۰ تیم امدادی در شهرستان زابل، ۶ تیم در شهرستان زهک و ۶ تیم در شهرستان هیرمند برای مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به سیلاب سال گذشته در منطقه سیستان نقاط آسیب پذیر حوزه برق شناسایی و نسبت به رفع این نقاط تلاش شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمام لوازم مورد نیاز برای سرعت انجام کار در زمان بحران در انبار مرکز شهرستان زابل ذخیره شده تا در زمان نیاز در اسرع وقت به مناطق ارسال شود.

این مسئول تصریح کرد: مقاوم‌سازی‌های لازم انجام و ماشین‌آلات سنگین این شرکت برای کمک به مناطق آسیب‌پذیر اعزام شده‌اند.  

وی گفت: تاکنون خبری مبنی بر ایجاد خسارت به مراکز و زیرساخت‌های شرکت توزیع برق حوزه سیستان مخابره نشده و تمامی مناطق سیستان از برق پایدار و مطمئن برخوردار هستند.

براساس اعلام ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان سیلاب دشتمال از سمت افغانستان به سمت منطقه سیستان در حال ورود است که با توجه به ذوب شدن تدریجی برف در مناطق افغانستان تا چند هفته آینده این حجم ورودی چه بسا با میزان بیشتری ادامه خواهد داشت، بنابراین نیاز است همه دستگاهها نسبت به مواجه و کنترل این آب ورودی آماده باشند.

کد خبر 499165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha