مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای این استان، امشب (۲۰ فروردین) و فردا صبح (پنج‌شنبه۲۱ فروردین) با کاهش مواجه شده و احتمال سرمازدگی شکوفه‌های درختان دور از انتظار نیست.

برف و سرما در زنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین سلطانی افزود: چهارشنبه ۲۰ فروردین‌ماه در برخی مناطق این استان زنجان بارش برف و باران را خواهیم داشت، پنجشنبه ۲۱ فروردین‌ماه میزان بارندگی به نسبت زیادشده و در نقاط سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات، شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی میزان دمای فعلی شهر زنجان را صفر درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و اظهار کرد: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته (سه‌شنبه‌۱۹ فروردین) در همین ساعت ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش نشان می‌دهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، پری با منفی سه درجه و شهر زنجان نیز با صفر درجه سانتی‌گراد، سردترین نقطه این استان بودند.   

سلطانی به کمینه و بیشینه دما رخ‌داده در ایستگاه‌های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی مدت یادشده میزان دما در خیرآباد ۲ و ۱۹،  ابهر ۵ و ۲۳،  صائین قلعه ۵ و ۲۲،  آببر ۶ و ۲۴،  قیدار ۷ و ۱۸، خرمدره ۷ و ۲۲، حلب ۷ و ۲۲، زرین‌رود ۷ و ۲۰،  دندی ۷ و ۲۱، نیک پی ۷ و ۲۰، چورزق ۸ و ۲۵، سجاس ۸ و ۱۸،  فرودگاه زنجان ۸ و ۲۰،  باش قشلاق گرماب ۸ و ۲۱، دانشگاه زنجان ۸ و ۲۱،  ماه‌نشان ۸ و ۱۹ و گرماب ۹ و ۲۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به‌طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به‌صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

کد خبر 499153

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha