استاندار کردستان گفت: باید توان مدیریتی استان صرف طرح‌ها و پروژه‌هایی شود که قابلیت اجرایی داشته و از این رو منطقه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج باید به بهره برداری برسند.

شهرك صنعتي سنندج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهمن مرادنیا در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان کردستان که به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص پروژه‌های مهم و سازگار با شعار سال برای اتمام اختصاص یافت، اظهار کرد: در استان به جای اینکه تعداد زیادی پروژه پراکنده داشته باشیم لازم است چند پروژه مهم و اثرگذار را در دستور کار قرار دهیم و آنها را در مدت زمان مشخص به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه ما در کردستان دنبال ایجاد صنایعی هستیم که اشتغال پایدار به دنبال داشته باشند، افزود: پروژه‌های صنعتی بزرگی که برای استان تعریف شده، بخش زیادی از کارهایشان که نیازمند پیگیری‌های فراوان بوده انجام شده است که نمونه آن تامین اعتبار و خوراک برای پتروشیمی کردستان بوده که با عادی شدن وضعیت کشور عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

استاندار کردستان بر ضرورت اتمام و واگذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج تاکید کرد و ادامه داد: سال ۹۸ ما ۱٨ میلیارد تومان از اعتبارات استان را به اتمام این شهرک ها اختصاص دادیم و قرار شد شرکت شهرک های کشور هم معادل همین رقم را اختصاص دهد که این کار را نکرده است.

وی اضافه کرد: لازم است شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌صورت جدی پیگیر دریافت و هزینه کرد این اعتبارات شود و این دو شهرک در سال ۹۹  به اتمام برسند و به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

کد خبر 499143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha