نخستین جشنواره فیلم های ۳۱۳ثانیه ای انتظار، همزمان با ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) در شهرری برگزار می شود.

فیلم کوتاه

همشهری آنلاین-مهین قاسمخانی: مدیر مراکز فرهنگی و هنری منطقه۲۰ و مدیر فرهنگسرای ولاء در این باره گفت: این جشنواره توسط مدیریت فرهنگی و هنری منطقه۲۰ با مشارکت تولیت مسجد مقدس جمکران  برگزار می شود.

بهنام خادم گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در ۲بخش اصلی شامل فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند و انیمیشن یا بخش جنبی شامل تولید نماهنگ مرتبط با موضوع مهدویت به دبیرخانه جشنواره واقع در فرهنگسرای ولاء ارسال کنند.

خادم با بیان اینکه آثار ارسالی نباید از ۳۱۳ثانیه بیشتر باشد گفت: عدد۳۱۳ با توجه به روایت های موجود درباره تعداد یاران امام زمان(عج) انتخاب شده است. موضوع آثار ارسال شده هم باید مرتبط با موضوع جشنواره باشد.

مدیر فرهنگسرای ولاء با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را با محوریت مهدویت، انتظار و عدالت تولید کنند افزود: علاقه مندان باید آثار خود را حداکثر تا عیدفطر به نشانی  www.farhangsara.vela ارسال کنند. علاوه براین هنرمندان می توانند به صورت حضوری آثار خود را به فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز، تحویل دهند. همچنین شماره ۳۳۳۸۰۳۰۳ پاسخگوی علاقه مندان است.

وی درباره تقدیر از برگزیده ها گفت: در روز ۵خرداد طی مراسمی به ۳نفر از بهترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کد خبر 499101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha