مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: متأسفانه در روزهای گذشته برخی از خیابان‌های شاهرود به دلیل حضور پرشمار مردم شلوغ شده و این حضور به دلیل افزایش شیوع کرونا در شهرستان نگران‌کننده است.

شاهرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نادر فخری با تأکید بر ضرورت حضور شهروندان در منزل، تصریح کرد: بررسی های انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر روی نقشه موارد مثبت کرونا نشان می دهد متأسفانه پس از تعطیلات نوروزی مردم به هشدارهای مربوط به ویروس کرونا کمتر  توجه کردند و خیابان‌ها شلوغ شد.

رئیس ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود از شهرک های ولیعصر (عج)، بهارستان و پردیس با بیشترین موارد مثبت کرونا و با عنوان مناطق قرمز یاد کرد و گفت: اگر بخواهیم زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم باید ضمن رعایت نکات لازم و ماندن در منزل از ایجاد تجمعات جلوگیری کنیم زیرا هنوز مشکل برقرار است و بیشتر نگرانی ما هم برای روزها و هفته‌های آینده است.

فخری اضافه کرد: در محله های پرخطر علاوه بر جلوگیری از ایجاد تجمعات، نظارت دستگاه‌هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، اتاق اصناف و نیروی انتظامی برای اعمال  محدودیت‌ها، ضدعفونی کردن معابر و تعطیلی اصناف غیر ضروری بیشتر می شود.

بنابر اعلام روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، تاکنون ۸۲ درصد موارد قطعی ابتلا به کرونا در محدوده زیر پوشش این دانشگاه بهبود یافتند.

کد خبر 499085

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha