اکبر طبری معتمد دو رئیس قوه قضائیه با ۲۰ سال حضور در دستگاه قضا، هفت روز پس از آغاز به کار ابراهیم رئیسی، نخستین مقامی بود که رئیس جدید قوه قضائیه او را برکنار کرد.

اکبر طبری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شرق، با گذشت ۱۰ ماه از بازداشت اکبر طبری اردیبهشت ماه قرار است دادگاه رسیدگی به اتهامات او برگزار شود.

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، ظهر دیروز درباره آخرین وضعیت پرونده طبری گفته است: پرونده به دادگاه رفته است و تشریفات در دادگاه برگزار می‌شود و پیش‌بینی ما این است که در اردیبهشت‌ماه اولین جلسه آن برگزار و جلسات بعدی پشت‌سر هم برگزار شود.

برکناری و متعاقب آن بازداشت اکبر طبری از مهم‌ترین اقدامات دستگاه قضا برای مبارزه با فساد در قوه قضائیه بود، زیرا طبری طی ۲۰ سال نقش مهمی در دستگاه قضا داشت.

  •  محاکمه معتمد دو رئیس قوه قضائیه

طبری معتمد دو رئیس قوه قضائیه با ۲۰ سال حضور در دستگاه قضا، هفت روز پس از آغاز به کار ابراهیم رئیسی، نخستین مقامی بود که رئیس جدید قوه قضائیه او را برکنار کرد.

البته برکناری اکبر طبری به بحث‌ها و حاشیه‌ها درباره او پایان نداد و علیرضا زاکانی در مناظره‌ای با مصطفی تاجزاده فاش کرد که «اکبر طبری» همان فردی است که او را در مصاحبه‌ای «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» معرفی کرده بود و گفته بود «عزل او کافی نیست و باید محاکمه شود».

در ادامه اخبار و حواشی مربوط به عزل طبری خبر حضور او در مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب واکنش رسمی دفتر آملی‌لاریجانی شد.

 دفتر صادق آملی‌لاریجانی در واکنشی تند اعلام کرد که حضور آقای طبری در مجمع تشخیص مصلحت «شایعه» و «کذب محض» است. دفتر صادق لاریجانی گفته بود اظهارات آقای زاکانی درباره اینکه «این شخص دو رئیس قوه قضائیه را بیچاره کرده است، درواقع به‌طور غیرمستقیم دو رئیس قوه قضائیه را متهم می‌کند».

اما نکته مهم در تکذیبیه صادرشده آنجا بود که تأکید کرده بود: «برخی از اتهامات مطرح‌شده درباره معاون اجرائی حوزه ریاست قبلا در دادسرا بررسی شده و کذب‌بودن آن محرز شده بود. رئیس قوه قضائیه پیشین هم خود مستقلا آنها را بررسی و خلاف‌بودن آنها برای او محرز شده بود. مدعیان اگر مدعی وجود اتهاماتی دیگر هستند چرا در طور ۱۰ سال آنها را با رئیس قوه قضائیه در میان نگذاشته‌اند؟»

فقط ۱۶ روز پس از این بیانیه بود که خبر بازداشت اکبر طبری منتشر شد.در سال‌های ‌پایانی ریاست آملی‌لاریجانی بر قوه قضائیه، عملکرد دستگاه قضا منتقدان بسیاری داشت، ازجمله محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین و محمود صادقی، نماینده مجلس که بارها اتهامات مالی علیه دستگاه قضا را مطرح کرده بودند. دستگیری طبری مهر تأییدی بود بر رخنه فساد به دستگاهی که منجی برپایی عدالت و مبارزه با فساد در کشور بود.

  •  داستان طبری در دستگاه قضا

نام اکبر طبری که بسیار کم در رسانه‌ها انعکاس داشت. نخستین‌بار، خبرگزاری فارس، سال ۱۳۸۶ در مطلبی با عنوان تغییرات گسترده در قوه قضائیه نوشت که «اخبار تأییدشده حاکی است که طبری، مدیرکل امور مالی قوه قضائیه به‌زودی تغییر می‌کند».

برخلاف گمانه‌زنی‌های فارس، اکبر طبری نه‌تنها برکنار نشد، بلکه پس از انتصاب صادق آملی‌لاریجانی بر مسند ریاست دستگاه قضا، او به سمت معاون اجرائی حوزه ریاست انتخاب شد. با تغییر رئیس قوه در سال ۹۷، با دستور رئیسی در ۲۸ اسفند همان سال و با صدور حکمی، یوسف باقری به‌جای طبری، به‌عنوان سرپرست معاونت اجرائی حوزه ریاست قوه قضائیه منصوب شد.

در فاصله چهار ماه پس از برکناری‌اش در اواخر سال ۱۳۹۷ بارها تکرار شد تا آنکه تیرماه سال گذشته خبر بازداشت او منتشر شد. تأیید دستگیری او سبب شد نامش یک جای ثابت در رسانه‌ها داشته باشد، از آنجایی که با تغییر رئیس قوه قضائیه نقد از عملکرد دستگاه قضا دیگر یک تابو نبود، نوشتن از احتمال وجود همدستان او در دستگاه قضا هم با منع قضائی مواجه نشد تا نشانی از آغاز فصلی جدید در دستگاه قضا و عزمی جدی برای شناسایی مسئولان و قضات فاسد باشد.

گفته می‌شود بازداشت او با دستور مستقیم سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، انجام شده است و او شخصا در جریان رسیدگی به پرونده قرار دارد تا خطایی رخ ندهد. برای تأیید این مدعا می‌توان به سخنان رئیسی در سوم مهرماه در حاشیه هفتمین اجلاسیه خبرگان رهبری در دور پنجم، اشاره کرد که او بدون نام‌بردن از پرونده طبری گفته بود: «درخود قوه قضائیه با مواردی مواجه و متوجه شدیم رشوه‌هایی اخذ شده است که بهت‌آور است؛ از آپارتمان‌های ۶۰۰ متری تا ویلاهای چهارهزارمتری در شمال که در نوع خود کم‌نظیر است. البته متهمان بازداشت شده‌اند و اموال نامشروع آنها ضبط شده است». بعد از مدتی مشخص شد آنچه رئیسی اشاره کرده است مربوط به پرونده طبری بوده است.

  •   جزئیاتی از پروژه‌ها و مسئولیت‌های طبری

از سویی با نگاهی بر پرژه‌هایی که بر وب‌سایت معاونت اجرائی حوزه ریاست قوه قضائیه با امضای«اکبر طبری، مدیرکل امور اجرائی و فنی- مهندسی حوزه ریاست قوه قضائیه» قرار دارد، می‌توان به اهمیت و نقش او در دستگاه قضا پی برد. او در سمت مدیرکل امور اجرائی و فنی- مهندسی حوزه ریاست قوه مسئول بسیاری از پروژه‌های تفریحی و اقتصادی بوده است. مواردی مانند مجتمع اقامتی- رفاهی شاهچراغ شیراز، مرکز فوق‌تخصصی دندان‌پزشکی قوه قضائیه، مجموعه آبی و استخرهای شیراز، مشهد و سرعین و همچنین مجتمع فرهنگی- رفاهی بــزرگ میلاد مشهد ازجمله پروژه‌هایی بود که او مسئولیت ساخت و راه‌اندازی آنها را بر عهده داشت.

با نگاهی به اخبار و عکس‌های منتشرشده از جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون کنگ‌فو و هنرهای رزمی نام و تصویر طبری به عنوان عضو این هیئت‌رئیسه قابل مشاهده است.گزارش‌هایی نیز حاکی از این است که او در دهه ۸۰ در صنعت خودروسازی هم فعال بوده است.با همه این توضیحات، او تا قبل از بازداشت، چهره شناخته‌شده‌ای برای رسانه‌ها نبود و با دوری از فضای رسانه‌ای مانع از انتشار جزئیات فعالیت‌ها و نفوذش در دستگاه قضا شده بود.

  •  اتهامات طبری و داشتن ۱۷ همدست

هم‌زمان با بازداشت طبری، سخنگوی قوه‌ قضائیه اعمال نفوذ در پرونده‌ها و بعضی روابط ناصواب را از دلایل بازداشت اکبر طبری، معاون اجرائی سابق حوزه ریاست قوه ‌قضائیه اعلام کرد.

همچنین با طی مراحل تحقیق در این پرونده، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر اینکه اخیرا اخبار مختلفی درباره اعترافات اکبر طبری منتشر می‌شود که شامل اتهاماتی علیه برخی مسئولان قوه قضائیه است، آیا این اخبار صحت دارد و پرونده طبری به کجا رسید؟ گفت: ما در این پرونده نیز مانند سایر پرونده‌ها به‌لحاظ ملاحظات قانونی اطلاع‌رسانی را از محتوای پرونده انجام ندادیم، منتها از این خلأ ایجادشده برخی سوءاستفاده کردند و موضوعاتی را به عنوان اعترافات متهم یا متهمان این پرونده منتشر کردند که این موضوعات و این اعترافات ادعایی مورد تأیید ما نیست.اسماعیلی افزود: رسیدگی قضائی خود را بی‌درنگ و بدون ملاحظه این و آن انجام می‌دهیم و در همه پرونده‌ها، ازجمله این پرونده نیز که من در سؤال اول هم به‌نوعی پاسخ دادم که در این پرونده ۱۷ نفر را بازداشت کرده‌ایم. همان‌طور که اشاره کردم دو نفر هم از قضات هستند که یک نفر قاضی شاغل و یک نفر هم قاضی بازنشسته است.

حال با گذشت ۱۰ ماه از بازداشت طبری قرار است دادگاه او در اردیبهشت ماه برگزار شود؛ دادگاهی که اگر علنی باشد می‌تواند حاوی اطلاعات بسیاری از نحوه نفوذ و فساد گستره آن در دستگاه قضا برای افکار عمومی باشد. 

کد خبر 499062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 68
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    71 3
    واقعا متاسفم...من هفت ماه پيش بیکار شدم و با هزار امید به دیوان شکایت بردم و در کمال ناباوری شکایتم رد شد حالا با خواندن این خبر چقدر به حماقت خودم خندم گرفت و تلخ ترین خنده زندگی ام بود و به سید بزرگوار جناب رییسی چقد باید تلاش کنه تا تاروپود فساد رو ریشه کن کنه ولی بازهم فاسدین تعدادشان زیاده...من نابود شدم با بی عدالتیها
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    71 4
    طبری بازداشت شد ولی اثاری در دستگاه قضا در استانها باقی گذاشته که لازم است روسای دادگستری استانها همانند رییس قوه قضاییه فساد و رانت و پارتی بازی را از مجموعه دستگاه قضا پاک کنند
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    65 5
    بله. حق با احمدی نزاد بود
  • سید میثم IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    65 10
    سلام. خداوند بر عمر، عزت و نصرت آقای رئیسی بیفزاید.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    43 20
    ولی ای کاش به رییسی رای میدادیم تا وضعمان خوب میشد
  • ناشناس IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    62 26
    سلام متاسفانه فساد کل ایران را فراگرفته با یک گل بهار نمی شود
  • سعید IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    47 4
    گر حکم شود که مست گیرند...
  • امیر IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    50 2
    هیچ دستی بالاتر از دست خدا نیست بزودی خواهید دید
  • ایرانی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    53 10
    این هم مثل مرتضوی دو سال میرود میخوابد و بعد میگویند دوران حبسش را کشیده وما هم مجبوریم بگوییم بع بع بع ...
  • سید IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    49 4
    دمت گرم رییسی
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    54 18
    همیشه حق با احمدی نژاد بوده
  • ناشناس IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    47 8
    امیدوارم به دویست هزارتومان جریمه مجکوم نشود
  • علی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    26 0
    به امید اون روزی که سر منشا همه مفاسد این نظام در پیشگاه عدل الهی محاکمه بشه (الهم عجل لولیک الفرج)
  • حجت IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    35 0
    احمدی نژاد و ریسی خدا را به من نشان دادند. ولی حیف که راهشان یکی نیست ولی راه هردو بزرگوار راه درست است. هردورا دوست داریم وعشق می ورزیم
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    17 4
    دادگاه علنی برگزارتامردم واقعیتهاراشنیده وقضاوت کنند
    • ارتین BE ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      17 1
      برو با خونوادت فداشون بشوید
    • صادق IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      0 0
      درودبرشما
  • احمدی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    29 1
    بیست سال بانام عدالت. عمق فاجعه را متوجه اید ؟آنهم بانام دین
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    30 0
    ببینیم قوه ای قضائیه بافرزندناخلف خودش که خیلی ازحق دارها رابی حق کرد.چطور برخوردمیکنه .
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    24 0
    کسانی که از کارهای طبری خبر داشتند و سکوت کردند در این فساد شریکند. بیست سال است که طبری دارد کارهای خلاف انجام میدهد. از طرفی ۱۰ ماه است که دستگیر دستگیر شده. جرا زودتر محاکمه اش نمیکنند؟ سریعتر دادگاه علنی برگزار کنید
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    22 4
    زنده بادسبدبزرگوار رئیسی عزیز
  • رحیم ده رجبی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    17 3
    خدا ریشه ظلم وفسادا بکنه رسواشون کنه خار ذلیل بشند انشالله
  • کارگر IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    14 1
    من بعد خدا به اقای احمدی نژاد ایمان دارم
  • فرشاد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    31 6
    ایشان را سربازان امام زمان آویزان کنند و تا آخرین ریال فساد برگردد و تا آخرین نفرات فاسد از سیستم شناسایی و مجازات سخت شوند .
  • ماموستا علی احمدروشنی ... US ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    20 1
    خدایاماکەهیچی عایدمان نمی شودولی ببین چه ظلمهایی شد همون طبری چه ابهت وبیاوبرویی داشته چه زندگی شاهانه
  • رسول IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    33 0
    بخدابخدابخدا. اگرسران رده بالای مملکت ازطیفهایی مثل جناب آقایان رئیسی احمدی نژاد زاکانی جلیلی وامثال اینها بوداوضاع مملکت 180درجه مثبت بود.
  • علی علیمحمدی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    21 3
    رئیسی دوستت داریم بخاطر جلوگیری از فساد اداری
  • D IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    22 4
    درود بر احمدی نژاد عزیز
  • US ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    19 13
    نزدیکترین افراد به احمدی نژاد زندان هستند دیگ به دیگ میگه رویت سیاه است
  • US ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    26 15
    ازجناب رئيسي تقاضا داریم به این افراد رحم نکند وبه اشد مجازات محکوم شوند
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      8 0
      کسانی زیر مجموعه احمدی نژادراعلیرغم خواسته شان غیرعلنی محاکمه ومحکوم کردندکه خودشان متهمان اصلی فساداین مملکتند
  • فرزانه US ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    14 28
    احمدی نژاد خودش باید پاسخگوی فساد بقایی و رحیم مشایی و بقیه دوستانش باشد
  • آراز AE ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    10 20
    رئیسی هم نمی تواند با فساد مبارزه کند چون قدرت فساد بیشتر از همه است
  • یاسین IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    29 9
    بدانیدوآگاه باشیدتاحضوراحمدی نژاددرسکان اجرایی کشورنباشه ریشه فسادکنده نخواهدشدآقای رئیسی هم بایک قوه نمیتونه
  • بی‌طرف IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    39 3
    اول‌همه‌درود‌بر‌آقای‌احمدی‌نژاد‌که‌‌در‌عمل‌‌ثابت‌کرده‌حامی‌‌ ستم‌دیدگان‌است بعد‌هم‌‌اگر‌مسئولی‌دلسوز‌‌بخواهد‌‌‌فساد‌نباشد‌واقعآ‌میتواند‌‌ جلوشو‌بگیرد‌‌اگر‌نه‌‌مسئول‌مایل‌نباشد‌مردم‌فساد‌رو‌‌‌می‌بینند‌و‌ تجربه‌‌میکنند‌‌فقط‌به‌مسئولین‌ربط‌داره‌باشه‌یا‌نباشه
  • صادق IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    17 12
    خدا قوت اما چشمم آب نمی خوره محاکمه درستی صورت بگیره طی این سالها انقدر از این پرونده ها بوده
  • GB ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    22 1
    دو رئیس قوه قضائیه هم چندان بی تقصیر نبودند.
  • ناشناس IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    38 0
    سلام درودخدا بر سیدعزیز فقط خلاف خودروسازها نیز پیگیری کن
  • محمد حسین IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    24 4
    با سلام. یه سید اولاد پیغمبر ص رئیس قوه قضاییه شدند و ما دلمان شاد شد چون از ریشه فساد رو ریشه کن میکنه و ان شاءالله رئیس جمهور هم آقای احمدی نژاد باشن تا دوباره به اوج خواهیم رسید واقعا دل ما فرودستان به این خوشه که دوباره آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بشن بلکه مشکلات ما ضعیفان و بی خانمانها صاحبخانه شوند به امید آنروز
  • زهرا IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    12 1
    یک جمله اعمال نفوذ در پرونده ها کم جرمی نبوده ولی اول یک رمان می نویسی خواننده حوصلش سر میره
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    13 0
    دادگاه طبری بایدعلنی باشه درود برسیدبزرگوار آقای رئیسی
  • محمد IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    22 1
    تنها وتنها وتنها، اینکه اقای ریسی مهر تایید مجددبرقوه قضایبه بزنند، برگزاری دادگاه بصورت علنی وازتلویزیون است،
  • DE ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    9 3
    دوستان به نظربنده آقای مرتضوی بهترین خدمات به نظام داد سال ۸۸اگه مرتضوی نبود غرب زده ها مملکت روبه نابودی کشیده بودن
  • رضا DE ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    9 6
    مگه آقای رئیسی معاون آقای لاریجانی نبودند پس چرا در زمان معاونتش کاری نمیکردند؟
  • ابراهیم IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    7 7
    رییسی چهل ساله در بالاترین رده های دستگاه قضا هست و این وضع عدالت و...هست الکی کسی رو گنده نکنید. بیسترین فرار از زندانها تو این چند ماه اتفاق افتاده
  • ناشناس IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    8 3
    خسته نباشي آيت الله رييسي تنهاطبري محاکمه نشه، حاميان ومقامات بالاترش بايدمحاکمه شوند
  • مهدی IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    6 0
    اقای رئیسی این اقای طبری که این همه حق نا حق گرده وبخاطر مال دنیا این همه جرم جنایت وکلی راند خاریهای دیکه کرده حکمش چیه
  • مهدی IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 0
    فقط اعدام
  • مردم AE ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 9
    بازم دم محمود صادقی این نماینده سالمو ردصلاحیت کردن یکیم درست باشه اینه اوضاش احمدی نژاد فعلا پولاییرو که به باد داده بیاد پاسخگو باشه نمیخواد ادعایی کنه واقعا بعضیا توخواب بسر میبرن یا میخوان نفهمن
  • محمد AE ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 17
    بازم دم محمود صادقی گرم یه آدم سالم جلوی اینا وایستاد نتیجشم ردصلاحیتش بود احمدی نژاد فعلا بیاد خودش پولاییرو که به باد داده توضیح بده بعضیا کلا تعطیلا
  • محسن اخوان IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    6 10
    غیرممکن است دادگاه علنی برگزارکنندبایک حکم مختصرطرف منفصل از خدمات دولتی وچندسال زندان تعلیقی محکوم میشه
  • JP ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    18 2
    حکم رشوه که جناب رئیسی میگویند ودر قرآن آمده قطع دست است ببینیم این آقا سید حکم را اجرا میکند و.....
  • الف IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    6 0
    در نظام جمهوری اسلامی ایران نباید تبعیص قائل شد لطفا دادگاهی اینگونه افراد را هرچه زودتر وبصورت علنی برگزار نمایید تا مردم شریف هم فاسدان را بشناسن واز طرفی بدبین به نظام نباشند
  • راد NO ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    10 2
    آقای احمدی نژادواقعا دوست داشتنی هستید
  • نعمت اله احمدی ازاده ده ساله IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    9 0
    با سلام من ازاده وجانباز ۵۰ در صد که ۱۳۶ ماه به دنبال یک اختلاسگر وجانی هستم که نامه های جلب بر علیه وی در دادگاه ها وپاسگاه های منطقه مهران وارکواز ملکشاهی با پارتی وروسوه افراد خاطی وخیانت کار محو ومختومه میشوند ، وباعث مرگ وسکته تعدادی از هموطنانرمالبخته نگون بخت گردیده. ته قانونی وجود داره که پیگیری نماید ونه دادگاه های بیکفایت وبیعدالت استان ایلام پیگیر جرم وجنایت واختلاسهای وی میسوند ومن ازاده طی ۱۲۷ ماه مبارزه جانانه وبدون وقفه هنوز . به نتیجه وحاصل نگردیده چون در دادگاه های استان پارتی وروشوه ونفوذ داره ودر منطقه از جاسوس وخبر چینی استفاده شایانی داره... باعث بی عدالتی وبی قانون در منطقه طی ۱۶ سال شده ..فرار از زندان طی چندین مرحله وبه فاصله های ۷ و۴ ساله به تهران با سه ونیم میلیارد تومان اختلاس... وبا وثیقه های افراد خاطی وجانی از زندان ازاد میشود ..ومن ازاده با ۳۶۲۶ روز اسارت وجانباز ۵۰ در صد طی ۱۱ سال قادر به دستگیری وی نگردیده ام..
  • جلیل IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 0
    کسانیکه در مملکت مسئولیت کلیدی دارند ، در صورت خیانت ، باید به اشد مجازات برسند تا عبرت آیندگان باشند . تا کسی جرات تکرار آن را نداشته باشد .
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 0
    انشاالله که هر چه زودتر دادگاه اکبر طبری برگزار شده و همه همدستان و کار چاق کن ها شناسایی و به سزای اعمالشان برسند.آقای رییسی به هیچ وجه نباید کوتاه بیاید
  • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    6 1
    دکتر احمدی نژاد همیشه جلوتر از شما میفهمید
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 5
    ببینیم ۔۰۰۰۰۰
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 2
    هیچ وقت حق با مردم نیست
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    0 0
    اگر قرار بر ریشه کن شدن فساد بود انبیا و اولیا و انسانهای صالح در دنیا می توانستند این کار را بکنند تا انسان هست فساد و ظلم و جور هم هست انشالله با کرونا نسل انسان منقرض بشه وجهان جای بهتری برای سایر مخلوقات باشه
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 0
    خدا قوت آ آقای رئیسی انشاالله خدا عزت بهت بده پیروز باشی همیشه تا ریشه مفسرین بکنی
  • مهدی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    قطعا آقای احمدی نژاد هم کارهای مثبتی انجام داد سهام عدالت ومسکن مهر وهدف مندی یارانه‌ها بیمه کار گران ساختمانی که نباید نادیده گرفته بشه الان ما باید باهم متحد باشیم دشمنان ما چشم پیشرفت جوانان ماراندارن د وسنگ اندازی میکنند نمونه اش پاره کردن توافق هسته ای ترور سردار گلم تحریم ها و۰۰۰
  • سید علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    آقای زاکانی بیراه نگفته کسانی که این فرد را امین ومعتمد دانسته خدا میداند چه اعمال و خطاهایی را بواسطه مشورت با چنین فردی مرتکب شده اند که بنظرم قوه قضائیه باید بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد بررسی کند و اگر صادقانه این کار را بکند حتما نتایج جالبی بدست خواهد آورد....!!!!!
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    لطفا سریعا در دادگاه علنی محاکمه و به اشد مجازات برسند با همدستان تا نگویند هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که نمک بگندد
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    احسنت به آقای رئیسی و همکاران دلسوزشان
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام خدمت مسعولین قضایی میرسانم که دادکاه شهرستان فسا پرونده های سالهای ۶۸و۶۹ هنوز رسیدگی نکرده اند و مردم در پیچ و خم این گرفتاریها هستند لطفا رسیدگی فرمایید
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    امیدوارم در دوران جناب رییسی يک طبری دیگر در دستگاه قضا توليد نشود