رضا اطری ملی‌پوش وزن نخست تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو به همشهری عنوان کرد: با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها این روزها بیشتر لب ساحل می دوم و یا اینکه حرکات سایه زنی را انجام می‌دهم تا بدنم از فرم ایده‌آل خارج نشود.

رضا اطری

به گزارش همشهری آنلاین رضا اطری قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره شرایط تمریناتش به همشهری گفت: این روزها که همه جا تعطیل شده است  بیشتر می‌روم لب ساحل می دوم. البته مربی‌ام بعضی روزها باشگاه را بخاطر من باز می‌کند تا تمرینات وزنه و سایه زنی را انجام دهم. به هر حال هرجور که هست سعی می‌کنم شرایط خودم را در حد ایده‌آل نگه‌دارم تا به محض از سرگیری اردوها مشکلی نداشته باشم.

سبک وزن تیم ملی کشتی آزاد درباره به تعویق افتادن المپیک گفت: با شرایط پیش آمده که کل دنیا درگیر ویروس کرونا است المپیک یکسال به تعویق افتاد. در این یکسال وقت داریم خودمان را برای حضور در توکیو آماده کنیم. المپیک میدان بزرگی است که شاید هر ورزشکار تنها یکبار فرصت حضوردر آن را داشته باشد برای همین الان که شانس حضور در المپیک را دارم نمی‌خواهم آن را از دست بدهم و سعی می کنم المپیکی زندگی کنم.

اطری در مسابقات جهانی قزاقستان توانست سهمیه المپیک را کسب کند و در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد کادر فنی دوبنده تیم ملی را برای حضور در المپیک به او بدهند گفت: با این تصمیمی که کمیته بین المللی المپیک گرفت و بازی‌ها یکسال به تعویق افتاد شرایط به کل تغییر کرد در این یکسال کلی اتفاق می‌تواند رخ دهد. به هر حال درست است که سهمیه را من گرفته‌ام ولی سهمیه به نام ایران است و باید دید کادر فنی چه معیاری برای انتخاب ملی‌پوشان اعلام خواهد کرد.

کد خبر 499027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha