سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

5 سال از سرآغاز اختلاف فوتبالی میان تیم های ایرانی و عربستانی می گذرد.اختلافی که تا امروز هم پابرجاست.

پرسپولیس

همشهری آنلاین- 19 فروردین سال 94 در حالی که تنها یکی دو  روز از انتخاب برانکو  به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گذشته بود سرخها در تهران میزبان النصر عربستان بودند.

حسین عبدی بعد از برکناری حمید درخشان به عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته بود و برانکو هم از جایگاه ویژه نظاره گر تلاش بازیکنان تم جدیدش بود.

پرسپولیس بازی رفت شکست سنگین 3 بر صفر را متحمل شده بود اما تلخی ماجرا برای شاگردان سابق حمید درخشان شادی بعد از گل بازیکن عربستانی بود که در وقت های تلف شده به ثمر رسید. شادی از جنس خشم و نفرت با اشاره به گردن زدن.

نیمه دوم بازی و اعلام پنالتی بر روی مهدی طارمی برای پرسپولیس. طارمی خودش توپ را برداشته و با قدم های کوتاه یه سمت توپ حرکت می کند. ضربه چیپ و تحقیر گلر و تیم عربستانی. اما این برای مهاحم پرسپولیس کافی نیست. کینه جواب کینه.تکرار چندباره حرکت زشت بازیکن عربستانی مقابل دوربین های خودی. 

حرکت دو بازیکن در دو بازی رفت و برگشت شاید سرآغاز اختلاف فوتبالی میان ایران و عربستان بود. هر چند بعدها و با اتفاقات دی ماه برابر سفارت این کشور در تهران ماجرا کاملا رنگ فرافوتبالی گرفت وعربستان به بهانه های امنیتی درخواست انجام بازی با تیم های ایرانی را مطرح کرد.موضوعی که تا به امروز هم پابرجاست.

کد خبر 499026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha