مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از بازنشستگی ۵ هزار نفر از فرهنگیان شهر تهران و کمبود نیروی آموزشی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

معلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد پروژه مهر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آموزش و پرورش شهر تهران، اظهار داشت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم ارائه شده است و بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا؛ برنامه ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران؛ برنامه ریزی و اجرای دوره های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مورد تاکید است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری هرچه سریعتر جلسات ستاد ثبت نام و نقل و انتقال فرهنگیان با توجه به کمبود نیروی انسانی، بر ساماندهی نیروها تاکید کرد.

کد خبر 499017

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    1 0
    با سلام و احترام خدمت عوامل همشهری . 5هزار نفر مربوط به تهران می باشد ،به نسبت ،کل کشور خیلی بیشتر است .خدمت شما عرض کنم همین کثرت بازنشستگی باعث تلاطم و تناقض در افزایش حقوق اسفند 98 شد. زیرا با رفتار موذیانه و غیر حرفه ای موجبات عدم افزایش حقوق معلمان با سابقه شدند ، چون به زودی بازنشسته می شوند .بلکه پاداش پایان خدمت و حقوق کمتری داشته باشند.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    باعرض سلام و خسته نباشید . آقا حقیقتا" شما قضاوت بفرمایید و تجزیه و تحلیل کنید .در سال94 معلمان 4 گروه شدند :1-مقدماتی (%15 )و 2-ارشد(%20 )و 3-خبره (%35) و 4-عالی (%50) این درصدها به حق شغل اضافه شد.کمی رنگ و بوی رتبه بندی دارد . اکنون این درصدها را در احکام جدید قطع کرده اند . آقای وزیر می گوید چون در سال 94 اضافه شده دیگر اضافه نمی کنیم .آیا قابل قبول است ؟ منطقی است ؟ حق نداریم گلایه کنیم ؟ آدم عصبانی نمی شود ؟ افزایش ندادی و اون جزئی افزایش هم قطع کردی یعنی چه ؟؟؟؟ بعد آقای ترکمن هم ضمن دروغهای فراوان یک تقسیم ساده را غلط جواب داده،1100 میلیارد را به 880هزار تقسیم کرد و جواب 1/5 میلیون بدست آورد . سخنگوی مجلس هم گفت 6 میلیارد را برای رتبه بندی کنار گذاشته ایم ، من هرچه حساب کردم شد نفری 6 هزار تومان یعنی ماهی 500 تک تک تک تومان ،پول آدامسی ، آب نباتی ، لواشکی هم نیست. همه این اظهارات روی سایتها هست.اکنون اپسیلون اثری از رتبه بندی نیست ،2سال سابقه و 29 سال سابقه با هم مساوی شده اند و عدالت برقرار است.اعداد اعلام شده دروغ محض است حد اکثر 700 هزار تومابه معلمان آموزشی اضافه شده است.