مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: بارش‌ها که از صبح سه‌شنبه ۱۹ فروردین در استان آغازشده تا شنبه ۲۳ فروردین ادامه دارد.

باران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آرش بهاروند احمدی سه‌شنبه ۱۹ فروردین اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی است که به‌موجب آن رخداد رگبار و رعدوبرق، تگرگ، وزش باد گاهی شدید و لحظه‌ای، کاهش محسوس دما و در ارتفاعات استان بعضی ساعات برف تا صبح  چهارشنبه ۲۰ فروردین مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان داشت: موج بارشی بعدی روزهای پنجشنبه و جمعه وارد البرز می‌شود و تا روز شنبه شاهد بارش در این استان خواهیم بود.

بر این اساس امروز سه‌شنبه آسمان البرز ابری و مه‌آلود، وزش باد، رگبار و رعدوبرق، تگرگ، ارتفاعات بارش ساعتی برف، روز چهارشنبه آسمان نیمه‌ابری، مه، به‌تدریج وزش باد شدید و لحظه‌ای، بعضی ساعات رگبار و احتمال رعدوبرق، پنجشنبه ابری و مه‌آلود، رگبار و رعدوبرق، وزش باد، ارتفاعات کولاک موقت برف، جمعه آسمان ابری و مه‌آلود، بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق، تگرگ، ارتفاعات کولاک موقت برف و شنبه ۲۳ فروردین‌ماه آسمان البرز نیمه‌ابری تا ابری، مه‌آلود، بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

همچنین طی امروز تا روز شنبه دمای هوای استان البرز بین حداقل ۲ تا ۱۵ درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

با توجه به ادامه بارش‌ها احتمال جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در استان البرز وجود دارد ضمن آن‌که حضور مردم و گردشگران در حاشیه رودخانه‌های استان با مخاطراتی همراه خواهد بود.

کد خبر 498988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha