سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

کارگران بخش پسماند شهرداری اروندکنار در شهرستان آبادان در روزهای شیوع بیماری کرونا ۴ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جمعی از کارگران بخش پسماند شهرداری اروندکنار  گفتند: در روزهایی که باید هزینه بیشتری را برای خرید لوازم بهداشتی هزینه کنیم، شهرداری و پیمانکار طرف قرارداد چهار ماه حقوق و عیدی ما را پرداخت نکرده است.

این کارگران خواستار پرداخت چند ماه حقوق عقب افتاده خود شدند و افزودند: در سرما و گرما از صبح تا دیر وقت، مشغول نظافت و کار هستیم، ولی همین حقوق کم نیز به موقع پرداخت نمی‌شود.

امیداوریم مسئولان شهرداری و فرماندار آبادان صدای اعتراض ما را بشنوند و اقدامی برای پرداخت حقوق عقب افتاده ما کارگران بکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار در این خصوص گفت:حقوق ۴ ماه کارگران بخش پسماند شهرداری اروندکنار عقب افتاده که با پیگیری انجام شده مطالبات این کارگران ظرف یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

سامی قبطانی اظهار کرد: شهرداری اروندکنار دارای درآمد ثابت و پایدار نیست و منبع درآمد آن از آلایندگی پالایشگاه آبادان و ارزش افزوده تامین می‌شود.

وی افزود: عیدی کارگران پسماند شهرداری اروندکنار بر عهده پیمانکار مربوطه است که با وی در زمینه پرداخت آن مکاتبه انجام شده و وی متعهد شده بزودی عیدی کارگران را پرداخت کند.

حمید وشاخی شهردار اروندکنار نیز در تماس تلفنی ضمن اظهار بی‌اطلاعی از میزان معوقه‌های پرسنل شهرداری گفت:موضوع را بررسی می‌کنم.

کد خبر 498874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha