مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با آغاز بخشی از فعالیت‌ها و حضور اغلب کارمندان در محل کار، از اوایل این هفته شاهد افزایش نسبی مسافران در خطوط مختلف بین‌شهری کرج بوده‌ایم، به همین دلیل طرح ممنوعیت سوار کردن ۴ مسافر در تاکسی‌ها اجرایی می‌شود.

تاکسی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شاهد اجرای مصوبه ممنوعیت سوار کردن ۳ مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها در شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه رانندگان تاکسی باید حداکثر ۲ مسافر در قسمت عقب تاکسی سوار کنند تا به از این طریق احتمال شیوع کرونا در بین مسافران تاکسی کاهش یابد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج، استان البرز با اشاره به این‌که احتمال اجرای این طرح از روز شنبه ۲۳ فروردین در کرج وجود دارد، توضیح داد: با آغاز بخشی از فعالیت‌ها و حضور اغلب کارمندان در محل کار، از اوایل این هفته شاهد افزایش نسبی مسافران در خطوط مختلف بین‌شهری کرج بوده‌ایم.

استادکاظمی تصریح کرد: ناظران ناوگان تاکسیرانی در حال بررسی وضعیت مسافران خطوط مختلف تاکسی هستند و اگر تعداد آن‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش داشته باشد، این طرح در کرج اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به کاهش محسوس مسافران تاکسی از روزهای اول امسال، این طرح به‌طور ناخواسته در کرج اجرایی می‌شده و اغلب تاکسی‌ها با کمتر از ظرفیت ۴ نفر خود مسافران را جابه‌جا می‌کردند.

کد خبر 498851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha