مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با آغاز بخشی از فعالیت‌ها و حضور اغلب کارمندان در محل کار، از اوایل این هفته شاهد افزایش نسبی مسافران در خطوط مختلف بین‌شهری کرج بوده‌ایم، به همین دلیل طرح ممنوعیت سوار کردن ۴ مسافر در تاکسی‌ها اجرایی می‌شود.

تاکسی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شاهد اجرای مصوبه ممنوعیت سوار کردن ۳ مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها در شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه رانندگان تاکسی باید حداکثر ۲ مسافر در قسمت عقب تاکسی سوار کنند تا به از این طریق احتمال شیوع کرونا در بین مسافران تاکسی کاهش یابد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج، استان البرز با اشاره به این‌که احتمال اجرای این طرح از روز شنبه ۲۳ فروردین در کرج وجود دارد، توضیح داد: با آغاز بخشی از فعالیت‌ها و حضور اغلب کارمندان در محل کار، از اوایل این هفته شاهد افزایش نسبی مسافران در خطوط مختلف بین‌شهری کرج بوده‌ایم.

استادکاظمی تصریح کرد: ناظران ناوگان تاکسیرانی در حال بررسی وضعیت مسافران خطوط مختلف تاکسی هستند و اگر تعداد آن‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش داشته باشد، این طرح در کرج اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به کاهش محسوس مسافران تاکسی از روزهای اول امسال، این طرح به‌طور ناخواسته در کرج اجرایی می‌شده و اغلب تاکسی‌ها با کمتر از ظرفیت ۴ نفر خود مسافران را جابه‌جا می‌کردند.

کد خبر 498851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha