مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

 فرماندار فیروزکوه گفت: دستگاه‌های امدادی و خدماتی در ستاد بحران این شهرستان برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارش برف و باران، در وضعیت آماده‌باش هستند.

محور فیروزکوه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه جدید و بارش باران و برف، تمام ارگان‌ها از قبیل شهرداری‌ها، ‌بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های امدادی در قالب ستاد بحران  فیروزکوه آماده خدمت و امدادرسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی هستند.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه توام با آمادگی همه ارگان ها برای فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز در راستای بارش و مقابله با جاری شدن سیل و یا هرگونه حادثه احتمالی اتخاذ شده است.

یوسفی جمارانی بیان کرد: کشاورزان و گلخانه‌داران با همکاری جهاد کشاورزی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی در باغ‌ها و مزارع شهرستان‌ اتخاذ کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان و مسافران عبوری باید از هرگونه توقف در حاشیه رودخانه با توجه به احتمال سیلابی بودن بارش ها بپرهیزند.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به این‌که احتمال بارش به صورت برف نیز وجود دارد شهروندان و مسافران عبوری با داشتن زنجیرچرخ حین عبور از محورهای شهرستان از جمله محور گدوک منتهی الیه استان تهران با احتیاط برانند.

کد خبر 498802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha