مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

مدیر یکی از تیم‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان فارس، از ساخت نمونه اولیه سیستمی مخصوص ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز با حمایت جهاد دانشگاهی خبر داد.

خودپرداز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سید محمدجواد غاضی گفت: تیم فنی این گروه متشکل از ۴ متخصص است که در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان فارس شروع به فعالیت کرد.

غاضی اضافه کرد: با راهنمایی مدیر سفتا و حمایت رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس و با توجه به نیاز امروز، برنامه طراحی و تولید دستگاهی برای ضدعفونی سیستم‌های خودپرداز در دستور کار قرار گرفت.

او بیان کرد: تولید این دستگاه با توجه به محدودیت‌های دوران تحریم و شرایط حاکم برجهان به‌ واسطه شیوع کرونا با تلاشی جهادی انجام و محقق شده است، این دستگاه با حداقل هزینه ممکن و با استفاده از توان تخصصی بومی، طراحی و تولید شده است.

غاضی با یادآوری این نکته که تیم فنی تحت مدیریت او، در حوزه برق، الکترونیک و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند، گفت: دستگاه تولید شده نمونه اولیه محسوب می‌شود که با موفقیت تست‌ شده است.

این متخصص برق و الکترونیک گفت: دستگاه تولید شده، قابلیت استفاده در اماکن مختلف نظیر جایگاه‌های عرضه سوخت، ورودی فروشگاه‌ها، ادارها و گیت‌های قطار شهری و ... را دارد.

غاضی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، این اقدام را گامی مهم برای رفع نیاز داخلی به تجهیزات مختلف دانست که با حمایت جهاد دانشگاهی فارس برداشته‌ شده است.

این متخصص حوزه برق و الکترونیک، گفت: برای تولید انبوه این دستگاه نیازمند حمایت سرمایه‌گذاران در بخش‌های دولتی و خصوصی نظیر بانک‌ها و ... هستیم.

کد خبر 498788

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایسنا IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    سلام خداقوت با آرزوی سلامتی برای شما همکاران رسانه‌ای تصویری که برای این خبر درج شده، مربوط به اختراعی در اردبیل است؛ در صورت امکان زیر عکس توضیح قید شده یا تصویر تغییر داده شود.