مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: وزارت بهداشت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت کارگران را در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده و کارخانجات باید برای سلامتی کارگران و پیشگیری از کرونا آنها را کاملا رعایت کنند.

واحدهای تولیدی و صنعتی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی گفت: فقط واحدهای تولیدی و صنعتی که بتوانند این اصول را اجرایی کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت کارگران باید در اولویت باشد، افزود: سلامت، امنیت و اقتصاد از جمله مؤلفه‌های اصلی یک جامعه هستند که از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می‌رود به این مهم توجه جدی داشته باشند.

حبیبی در مورد هدف تبیین پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار بیان کرد: مردم از دولت انتظار دارند در کنار اولویت دادن به سلامت و امنیت، توجه به معیشت و کسب وکار آنها مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا، ستادملی کرونا تصمیم گرفت فعالیت‌های تولیدی و صنعتی را بارعایت اصول بهداشتی تداوم یابد.

این مسئول توجه کردن به سلامت نیروی انسانی را در پیشبرد توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استان قزوین با دارا بودن حدود ۴ هزار واحد صنعتی و تولیدی، حدود ۱۶۰ هزار کارگر، تکنسین، مهندس و کارشناس را درون خود جای داده و به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود و اهمیت دادن به این سرمایه‌های اجتماعی و متخصص نباید مورد غفلت واقع شود.  

حبیبی افزود: ضدعفونی کردن محیط کار، استفاده از دستکش و ماسک، رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل، تهیه و طبخ و توزیع غذا از جمله اقداماتی است که باید در محیط‌های کار مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 498765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha