سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد بهتر بود به جای اصناف ادارات تهران تعطیل می‌شدند زیرا در ادارات رفت و آمد بیشتری صورت می‌گیرد.

علی اعطا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی اعطا عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد به جای اینکه درباره تعطیلی اصناف حرف بزنیم بهتر بود ادارات تعطیل بشوند.

وی افزود: وقتی اصناف تعطیل می‌شوند عمده مشکلات ایجاد می‌شود و چرخ اقتصادی هم نمی‌چرخد و سوال اصلی ما این است که چرا درباره تعطیلی ادارات پافشاری نداریم. موضوع دیگر بحث سلسله مراتب در حوزه تصمیم‌گیری است؛ برای مثال قرار بود تصمیمات ستاد استانی با نظارت دادستانی و ضمانت اجرای نظارت دادستانی اجرا شود در حالی که ما می‌بینیم این موضوع خیلی جدی گرفته نمی‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران در این جلسه که با حضور دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: دکتر زالی درباره فاصله‌گذاری هوشمند سخن گفتند؛ حال سوال اینجاست که ما وقتی از فاصله‌گذاری اجتماعی صحبت کردیم همه متوجه شدیم که یک قدم از قرنطینه عقب‌نشینی کرده‌ایم.

اعطا گفت: حالا سوال این است که آیا فاصله‌گذاری هوشمند هم یک قدم عقب‌نشینی نسبت به فاصله‌گذاری اجتماعی است؟

کد خبر 498762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha