مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در خانه‌ماندن مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، باعث کاهش رشد ۵۸ درصدی مأموریت‌های اورژانس شد.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرحیم دادجو، رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر بیان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۹۸ تا ۱۸ فروردین ۹۹، هزار و ۷۲۹ مأموریت انجام داده‌ایم که از این تعداد ۴۲۸ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و هزار و ۳۰۱ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

او بابیان این‌که در خانه ماندن مردم باعث کاهش مأموریت‌ها و میانگین رسیدن آمبولانس به محل حادثه شده است، افزود: مأموریت‌های انجام‌شده نسبت به سال گذشته کاهش رشد ۵۸ درصدی داشته، اما تعداد فوتی‌های حوادث ترافیکی در نوروز سال گذشته ۹ نفر و در نوروز امسال ۱۲ نفر ثبت‌شده که افزایش دودرصدی داشته است.

دادجو ادامه داد: در این مدت، شهرستان‌های بوشهر و دشتستان بیشترین مأموریت را در استان داشته‌اند و بیش‌ترین حادثه ویژه مربوط به شهرستان دشتستان بوده است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر عنوان کرد: در مدت‌زمان اجرای طرح امداد نوروزی به دلیل اعلام ستاد بحران در مورد بیماری کووید ۱۹ بازدیدهای حضوری از پایگاه‌های استان لغو شده است و مسئولان، اورژانس را از طریق اعلام مأموریت‌های اورژانسی پایش می‌کنند.

کد خبر 498750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha