مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش همدان گفت: همزمان با تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جشنواره فیلم کوتاه ورزشی به‌ صورت مجازی، در بین دانش‌آموزان و معلمان مدارس استان برگزار می‌شود.

جشنواره مجازی فیلم کوتاه ورزشی در همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله جعفری افزود: این جشنواره به‌ صورت استانی و با هدف ایجاد تحرک دربین دانش‌آموزان در روزهای قرنطینه خانگی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: انجام حرکت‌های ورزشی در این جشنواره مهم است و برگزاری آن به ایجاد نشاط، تحرک و بازی دانش‌آموزان در خانه، افزایش سطح سلامت خانواده و همکاری دانش‌آموزان با پدر و مادران خود کمک زیادی می‌کند.

وی بیان کرد: همه دانش‌آموزان همدان سفیر سلامت هستند و خود را در راستای شکست کرونا سهیم می‌دانند.

جعفری افزود: دانش‌آموزان در ۲ بخش فیلم و تولید محتوا می‌توانند آثار خود را ارائه کرده و با یکدیگر رقابت کنند.

وی ادامه داد: بخش فیلم کوتاه ویژه دانش‌آموزان پسر هر سه دوره تحصیلی و دانش‌آموزان دختر ابتدایی است که باید در مدت‌ زمان ۶۰ تا ۱۸۰ ثانیه با عنوان‌های «#در_خانه_می_مانیم» و «کرونا_را_شکست_می_دهیم» تهیه و به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش همدان گفت: دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول و متوسطه دوم نیز می‌توانند در بخش تولید محتوا آثار خود را با موضوع طراحی بازی‌های ورزشی خلاقانه و یا معرفی بازی‌های بومی و محلی ارائه کنند.

جعفری با تأکید بر این‌که معلم‌ها و فرهنگیان نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، بیان کرد: معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه تحصیلی نیز می‌توانند آثار خود را به‌صورت گزارش عملکرد درس تربیت‌بدنی در راستای مبارزه با ویروس کرونا ویژه روزهای قرنطینه خانگی در قالب پاورپوینت به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های مجاز حداکثر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری به شماره تلفن ۰۹۰۳۱۸۳۲۱۴۲ ارسال کنند.

در سال تحصیلی جاری نزدیک به ۲۸۷ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار ۵۰۰ مدرسه همدان تحصیل می‌کنند.

مدارس این استان از سوم اسفندماه سال ۱۳۹۸ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم‌زمان با سراسر کشور به‌ صورت موقت تعطیل‌ شده است.

کد خبر 498717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha