مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: مبلغ ۸۵۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال در بخش زیرساخت‌های صنعت توزیع برق این استان سرمایه‌گذاری شده است.

توزیع برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار کرد: با جذب اعتبارات پروژه‌های سرمایه‌ای «توسعه و احداث»، «اصلاح و بهینه‌سازی» و «نیرورسانی» در سال ۹۸  این مبلغ  سرمایه‌گذاری شده است.

وی گفت: با تلاش همکاران شرکت توزیع برق استان سمنان، اقدامات شایسته‌ای در عرصه خدمت‌رسانی به مشترکان انجام شده و در زمینه جذب اعتبارات سال ۹۸ به نسبت سال ۹۷، بیش از ۹۲ درصد رشد حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: در سال ۹۸، ۵ هزار و ۱۹۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در این استان به اجرا درآمده و به بهره‌برداری رسیده است.

موسوی‌زاده ادامه داد: پروژه‌های توسعه و احداث با مبلغ ۲۶۸ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال، بخش اصلاح و بهینه‌سازی با اعتبار ۲۶۲ میلیارد و ۶۶۸ میلیـون ریـال و برای پروژه‌های نیرورسانی نیز ۳۲۸ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: در سال ۹۷، میزان جذب اعتبارات به میزان ۴۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده و رشدی که در سال ۹۸  داشته، مرهون زحمات ارزشمند تلاشگران این شرکت در عرصه خدمت‌رسانی محسوب می‌شود و برای سال جاری هم، برنامه‌های مناسبی برای پروژه‌های برق‌رسانی در استان سمنان پیش‌بینی شده و به انجام خواهد رسید.

کد خبر 498712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha