استاندار ایلام گفت: با توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، عشایر کوچ‌رو حق ورود به شهرها را ندارند و باید از مسیرهای عشایری عبور کنند.

ممنوعیت ورود عشایر به شهرها و روستاها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، قاسم سلیمانی دشتکی در سیزدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: عشایر موظف هستند فقط از راه‌های عشایری حرکت کنند و باید از وارد شدن به شهرها و روستاها و مسیرهای اصلی جدا خودداری کنند.

وی از برگزاری جلسات مهم استان به صورت ویدئو کنفرانس با موضوعاتی که با زندگی مردم سر و کار دارند خبر داد و گفت: امور مرتبط با زندگی مردم تحت هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست و در این زمینه سعی کرده‌ایم جلسات مهم چون ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای اشتغال از طریق ویدئو کنفرانس با مسئولان مربوطه برگزار شود.

سلیمانی دشتکی افزود: آن دسته از اصناف که ضروریات مردم را تهیه می‌کنند با رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند و موارد بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

استاندار ایلام سپس خواستار ساماندهی نانوایی‌ها در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند شد و گفت: دستگاه‌های متولی باید برنامه‌ریزی کنند که مردم در صف نانواها حداقل فاصله یک و نیم متر را رعایت کنند.

وی بیان کرد: نانواها نیز باید در تهیه نان و سازوکار مربوطه تاکیدات و توصیه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

کد خبر 498705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha