استاندار هرمزگان از پیگیری برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای تولید کالاهای بهداشتی، به‌ویژه تولید ماسک در هرمزگان خبر داد.

تولید ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فریدون همتی در این‌ ارتباط ویدئویی، اقدامات در حال اجرا در هرمزگان برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا را تشریح کرد.

وی نتایج اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان را مطلوب برشمرد و از تداوم اجرای این طرح به‌ویژه با کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با توجه به ممنوعیت سفرهای بین استانی و همچنین جلوگیری از تجمع افراد به‌ویژه در سواحل و پارک‌ها خبر داد.

استاندار هرمزگان همچنین به آمادگی این استان برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و آغاز فعالیت برخی کسب‌وکارهای کم ریسک با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

وی با اشاره به تأمین و تولید کالاهای بهداشتی و تجهیزات درمانی در سطح استان، از راه‌اندازی مراکز تکمیل درمان بیماران مبتلابه کرونا و پیگیری برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای تولید کالاهای بهداشتی، به‌ویژه تولید ماسک در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور نیز در این‌ارتباط ویدئویی از اقدامات دکتر همتی استاندار هرمزگان و مجموعه مدیران استان و همکاری خوب مردم هرمزگان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قدردانی و بر تداوم این اقدامات به‌ویژه در قالب طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی تأکید کرد.

کد خبر 498697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha